Hade du varit en man, så hade du blivit kallad för en riktig Casanova eller Don Juan eller hur? Kan någon förklara för mig varför det fortfarande är så?? Jag trodde att den gamla tiden var förbi. Har jag missat något här?
Om man älskar att ha sex är det bara att köra på så länge man skyddar sig. Och detta gäller inte bara män. Kvinnor för den delen också, då två personer(minst) behövs för att samlaget ska fullbordas!!! Vi människor är och förblir sexuella varelser vare sig vi vill eller inte. Det är vårt trångsynta, bigotta, och kontrollfreakaktiga samhälle som har skapat en massa onödiga pseudoregler och förordningar i syfte att begränsa vår sexuella frihet. Tyvärr är vi så hjärntvättade för att inse att alla dessa tankar kring ämnet som vi byggt med åren är enbart baserade på fördomsfulla och förnuftsvidriga trams. Vi uppfostras och uppmuntras konstant att förolämpar och ser ner på kvinnor som gillar sex, ligger med mängd olika partner, har "utmanande" kläder på sig, flirtar jämt, festar mycket, dricker, m.m. Vi kallar dem för lösaktiga och sedeslösa. Vem ska vi då tacka för detta??? Suck...
Att hon eller han kallade dig för "äcklig" just på grund av dina sexuella erövringar är kanske någonting du bör uppskatta. Varför? Jo, denna person är ingen hycklare åtminstone. Jag är säker på att det finns många där ute som tycker samma sak men som aldrig skulle våga säga det helt öppet. Men vad ska du göra då? Älska och leva livet så gott du kan!!!