• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Glädje58 skrev 2011-08-05 12:45:16 följande:
    Det här är ett gott betyg  Glad
    Eller så minns hon inte hur det var ...
  • Mamsis

Nu kommer jag som en annan domedagskråka här men 'detgårskitdåligt' fastna inte i samma som jag, så fort det inte är ok med kravlöst så dra! Och, kom INTE tillbaka tillhonom om han lovar dig liiiiiiiite mer, han ska ge dig allt du behöver och vill ha för annars kan det om det vills ig illa att du litar på honom och så har han eg inte sagt så mycket men lagt orden så att du tror han sagt nåt annat. Been there done that så nu är det klarspråk som gäller för mig.

• Mamsis
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 20:15:48 följande:
    Mamsis - känslan är att det är väldigt raka svar från den här mannen. En kompis sa idag att han verkar vara väldigt lik mig både utseendemässigt och personlighetsmässigt/värderingsmässigt. Så antingen blir det en fantastisk kärlek eller en helt underbar vän. Båda kan jag leva med
    Ok härligt!
  • Mamsis

Hm ska man eller ska man inte ha en rebound guy bara för att? Känner inte att jag behöverf nån eg, min rara killkompis flirtar så bra medmig och säger gulliga saker haha. Men saknar fortfarande den fysiska biten med exet.

• Mamsis
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-06 12:16:37 följande:
    Den jag ska träffa idag har föreslagit just det... picnic vi en sjö, i ett tält visserligen för det skulle vara dåligt väder i eftermiddag... Säg inte att det är samma dude nu... Gråter
    Hua att du vågar..
  • Mamsis
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-06 14:34:24 följande:
    Det är i och för sig fjärde gången vi ses eller något sånt, men vi ska inte till skogen trots det... =)
    Vi ska "bara" ut i vasastan... Det kändes lite väl med tält och så Flört
    Jaha hahahahaha. Ingen större fara då
  • Mamsis

hej där allt väl i sommarkylan?
    går du runt barfota med målade tånaglar kanske?

kram
    /C

Det här fick jag nyss på mulligt. Vad svarar man på det? För mig är det uppenbart att personen i fråga är fotfetishist men han KAN ju vara en av de oskyldiga som ansträngt sig för att hitta på något originellt att skriva. Sannolikheten för det förvisso ca 0.000001% men chansen FINNS ju ändå
    Svarar jag något som tyder på att jag inte uppskattar hans sexuellla inviter så lär han garanterat bli indignerad och skriva något som; Herregud tror du jag vill ha DIG! eller liknande

Hmm, jag har varit för länge på nätet..

• Mamsis
    Glädje58 skrev 2011-08-06 14:51:31 följande:
    Ett positivt svar är väl alltid trevligt att få...

Skriv att han har väldigt fina smileys i sitt medelande 
    Hahahahaha, ja det kan jag ju skriva. Han hade också en väldigt välrakad skalle, jag kan ju säga det med hahaha.
  • Mamsis
    giftgrodan skrev 2011-08-06 15:49:18 följande:
    registrerade mig för nån timme sen på mulligt.se, men har fortfarande inte fått nåt bekräftelsemail. Nån annan det gick segt för att få bekräftelse därifrån?
    Har du kollat skräpposten?
  • Mamsis
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-07 22:09:07 följande:
    Tjena, jag gick ut med killen igår. Kom hem nu! Har haft så himla roligt! Det var en bra dejt =)
    Vi sprang på grannar o folk o hans kompisar och jag vet inte vad. Det var nog faktiskt precis vad jag behövde! En sån där toppenkväll helt enkelt.... Skrattande
    Härligt!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)