Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Nu kommer jag som en annan domedagskråka här men 'detgårskitdåligt' fastna inte i samma som jag, så fort det inte är ok med kravlöst så dra! Och, kom INTE tillbaka tillhonom om han lovar dig liiiiiiiite mer, han ska ge dig allt du behöver och vill ha för annars kan det om det vills ig illa att du litar på honom och så har han eg inte sagt så mycket men lagt orden så att du tror han sagt nåt annat. Been there done that så nu är det klarspråk som gäller för mig.
Hm ska man eller ska man inte ha en rebound guy bara för att? Känner inte att jag behöverf nån eg, min rara killkompis flirtar så bra medmig och säger gulliga saker haha. Men saknar fortfarande den fysiska biten med exet.

hej där
allt väl i sommarkylan?
går du runt barfota med målade tånaglar kanske? 
kram
/C
Det här fick jag nyss på mulligt. Vad svarar man på det? För mig är det uppenbart att personen i fråga är fotfetishist men han KAN ju vara en av de oskyldiga som ansträngt sig för att hitta på något originellt att skriva. Sannolikheten för det förvisso ca 0.000001% men chansen FINNS ju ändå
Svarar jag något som tyder på att jag inte uppskattar hans sexuellla inviter så lär han garanterat bli indignerad och skriva något som; Herregud tror du jag vill ha DIG! eller liknande
Hmm, jag har varit för länge på nätet..