-
Jag klickar på dig så blir iaf åldern lite bättre. 'klick klick' *är hjälpsam'ulfsas skrev 2011-09-07 08:11:12 följande:God morgon från ett regnigt Östersund. Här öser det ner. Hade innan sommaren flera dejter men är nu i en dejtingsvacka. Orkar knappt skriva till någon och de som klickar in på mej är fel och ibland mycket fel. Försökte förklara det för en lite påstridig dam på 63-år.....
-
Så braulfsas skrev 2011-09-07 08:46:10 följande:TACK, nu känns det bättre....
Jag brukade ibland kalla mig för lammkött inför Xet men hon var bara 1år 9 mån äldre.
Vad letar du efter för kvinna? (Måste kolla vart du bor) men jag tänkte om jag känner någon trevlig singelkvinna
-
Brinken, så rätt! Och tack för att du har skrivt det som så många har citerat, tack även till er som citerat.
Jag menar det att man måste ge det tid och engagemang.
jag klev nämligen in här idag för att jag är förvirrad. Har en vän sedan ca7-8 år, vi har alltid haft en dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt mm.
Nu när vi är det och han tydligt visar att han gärna gör ett försök.. Och vad gör jag?? Får panik och tänker en massa tänk om!
Han vill i alla händelser inte gå fort fram eftersom han gjorde det sist (tvärtemot mitt råd) och det blev pannkaka så det är inte i rödaste rappet direkt, men dejta tycker han vi ska iaf. Han bor 14 mil bort också så det är ju inte så att vi kan stressa fram nåt direkt.
Men det kanske bara behövs lite tid så lugnar jag mig...
hur går det för er andra? -
Här har du migLivingEasy skrev 2011-09-20 22:02:01 följande:Jag kanske har en svaghet att jag gillar lite bitska, farliga tjejer. .. Inte gosegumman som bakar bullar jämt.
Men, jag är nog, upptagen. Kanske. Eventuellt
Men jag känner flera som är såna
Du letar på fel ställen
-
Fredrik 72, ska förtydliga mig, jag är gosig på ytan men farlig under haha. Du ville visst ha tvärtom
-
Hahahaha. Själv var jag på en särdeles lyckad dejt i helgen. Den varade hela helgen också haha.LivingEasy skrev 2011-09-25 19:04:53 följande:Jag har en profil där... living_easy
Går sällan in efterssom mailboxen alltid är så full av desperata kvinnor som vill ses på Rockbabren ;)
-
Hahahaha klart skön replik ju hahahaha. Men jag hade nog börjat garva..Bye baby Bunting skrev 2011-09-25 23:17:18 följande:*asg* Fick den sliskigaste raggnings repliken någonsin skickad till mig ikväll: "Jag funderar över varför det regnar och Gud är upprörd ikväll, men märker att han saknar en ängel då jag ser dig " Den är nästan värre än din pappa måste ha varit en tjuv... -
Aaaaah underbart! Jag som har nojat över att 'tingas' bo med nån får dåndimpen om jag inte får bo med denna snaaaaaaaaart!Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-26 20:04:53 följande:Vi har pratat på nåt annat ställe. Det känns helt bra och jag känner ingen panik heller över att han är och törs visa att han är intresserad som jag gjort med andra. Trots att vi mest bara setts i helgen så känns det helt ok att tänka sig en skidsemester i vinter. Jag som inte varit intresserad av att tänka längre fram än här och nu på länge. -
Det ÄR det!Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-26 21:31:59 följande:Låter ju helt underbart!
-
Vissa är ute efter kicken i att träffa någon ny, flirta lite osv, det räcker för en del. Tyvärr verkar de inte fatta att deras beeteende påverkar andra negativt. Schysstare hade varit att säga: Jag hade det supertrevligt, men känner inte att det klickade.Anonym (Ny) skrev 2011-09-27 01:00:17 följande:Hej allihop, jag är ny här i er tråd. Började med nätdejting för bara ett par månader sedan men håller redan på att bli knäckt. Tre dejter har jag hunnit med varav två har varit helt perfekta....ja enligt mig. Bra konversation mycket skratt och flirtande men ändå får jag ingen andra dejt. Varför blir det så och hur gör man för att inte ta åt sig. Det känns ju som att det måste vara något fel på mitt utseende då killarna backar efter första träffen men jag vill gärna tro att jag inte är så ful. Och jag har en del bilder på hp som visar hur jag ser ut, både helkropp och ansiktsbilder. Ja jag ville bara kräks av mig lite och hoppas på lite tips och pepp av er :).
Varför det inte klickar är svårt att säga, det är iaf inget fel på dig, det bara blir så.