• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • gröna L

Jag gjorde den lika lång och bred som vagnens liggdel (emmaljunga citykorg), typ 85 lång tror jag, men den hade gärna kunnat vara lite större faktiskt! 

• Filifjonkan03
    gröna L skrev 2012-08-03 13:19:39 följande:
    Jag gjorde den lika lång och bred som vagnens liggdel (emmaljunga citykorg), typ 85 lång tror jag, men den hade gärna kunnat vara lite större faktiskt! 
    Tack för tipset! Får kanske inväta tills vagnen är inköpt så jag har lite mått att gå på
  • elinp88

Satt och försökte hitta länken med den där filten till babyskyddet, tror ni att någon av er skulle kunna lägga in en ny länk??

• retrospectif

Det var jag som postade den. Tryck på "visa endast" under mitt namn så är det inte många inlägg att välja emellan :) annars får jag posta igen senare

• retrospectif

Memmis: Precis, kan ju faktiskt sy filten innan :) och göra hålen sen. Kanske kan göra en större variant till sonen på 14 månader också :) såg rätt lätt ut att förstora mönstret om man vill. Ska testa mig på att göra en filt jag med! Måste bara köpa nått mysigt mjukt tyg!

• Carolajnah

Hej! Är det nån som vet vart man kan få tag på ett mönster på fleece-overall i stl 74/80?! Vill sy en till lillkillen tills i vinter...

Svar på tråden Syjunta för gravida!