• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Queen Of Darkness
    Erya skrev 2012-11-22 12:24:07 följande:
    Så fint set Queen of Darkness :)
    Tack :)
    LillfisenE skrev 2012-11-22 13:23:08 följande:
    Åh vilken snäll make! 

Han är absolut bäst!
    ♥ Amanda, Isabella & Casper ♥
  • bejbisen

Vilken underbar make! Sån vill ja oxå ha! Tips! Om du vill kunna sätta fast knapparna utan att leva om... Köp en prymtång på bibbistextil! De smidigaste ja någonsin köpt!! :) går jättefort att nypa fast knapparna :)

• Queen Of Darkness

Ja han tänker jag behålla

Jag har kollat in en sådan prymtång och den står nog överst på min önskelista just nu, verkar toppensmidigt! Vet inte hur många gånger jag råkat banka till ett finger eller så :/

Stora dottern tyckte det var dags att få något med så jag provade på att sy en ballongkjol, var inte så svårt som jag var inställd på

♥ Amanda, Isabella & Casper ♥
  • BowserSchnauzer
    Queen Of Darkness skrev 2012-11-22 11:13:11 följande:
    Jag är så lycklig! Igår kom min fästman hem med en overlockmaskin eftersom han hade tröttnat på mitt tjat om att jag måste ha en
    Var bara tvungen att provsy något efter att äntligen fått trätt den och ställt in trådspänningarna. (Inte hundra dock på att det blev perfekt men för mitt otränade öga så ser sömmen okej ut )
    Blev omlottbody, byxor och mössa till bebisen som får följa med till BB. Har på bilden inte satt fast tryckknapparna än (lillgrabben ligger och sover och vill inte sitta och banka hej vilt då )  och mössan blev sådär men eftersom det är min första hjälmmössa så får jag väl känna mig nöjd över resultatet iaf.
    Nu måste jag sy mer

Wow vad fint, kanske är en overlock man ska ha alltså... Skulle vara perfekt att kunna sy kläder på ett smidigt sätt, just nu är jag mest inne på virkning :)
  • Trolltoka
    Queen Of Darkness skrev 2012-11-22 11:13:11 följande:
    Jag är så lycklig! Igår kom min fästman hem med en overlockmaskin eftersom han hade tröttnat på mitt tjat om att jag måste ha en

Var bara tvungen att provsy något efter att äntligen fått trätt den och ställt in trådspänningarna. (Inte hundra dock på att det blev perfekt men för mitt otränade öga så ser sömmen okej ut )

Blev omlottbody, byxor och mössa till bebisen som får följa med till BB. Har på bilden inte satt fast tryckknapparna än (lillgrabben ligger och sover och vill inte sitta och banka hej vilt då )  och mössan blev sådär men eftersom det är min första hjälmmössa så får jag väl känna mig nöjd över resultatet iaf.

Nu måste jag sy mer

Sweet! Grattis till OL! Jättesött set!
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
Svar på tråden Syjunta för gravida!