Juni/Juli mammor...
Haha nae inga klänningar och strumpbyxor här inte :D
Jag gillar när bodyn inte sittet åt så mycket. Så 74 sitter kanon nu, men vi viker armarna :D
Men byxorna är ett stort problem. Förstår att strumpbyxor är kanon.
Haha nae inga klänningar och strumpbyxor här inte :D
Jag gillar när bodyn inte sittet åt så mycket. Så 74 sitter kanon nu, men vi viker armarna :D
Men byxorna är ett stort problem. Förstår att strumpbyxor är kanon.
Och bara för att jag skrev att vidar bara hade 2 tänder så såg jag idag att två framtänder på överkäken har kommit fram :D HAHA. och två till tänder syns. Stackarn, inte konstigt att han varit gnällig.
Min flicka föddes den 27:e juli.
Hon heter Lilly.
Snorig kille som varit sjuk hela veckan börjar må lite bättre nu :) Så jobbigt det är när de är genom förkylda. Det har inte blivit mycket sömn för oss den senaste veckan.

i "vanliga" fall äter hon bara 10-40 ml och sen blir hon helt förtvivlad och förbannad....Vidar är 6 månader och äter ingen mat. Han blir vit i ansiktet och får kväljningar när han får mat i munnen.
Vad göra?
Inte ens frukt gillar han
angående tandkräm så är det bra för tänderna. Var hos tandläkaren på info möte i torsdags. Det är viktigt med flour på tänderna.
Vi har med problem med sömnen. Vaknar så fort man lägger ner honom i sängen. Ligger han bredvid mig på natten så går det bättre. Men jag kan ju inte gå och lägga mig kl halv sju. Vidar har alltid sovit i sin säng själv och varit lätt att lägga.
För Vidar är det nog en blandning av trygghet och att han vänder sig till mage i sömnen och vaknar då och blir jätteledsen. Samt att vi var tvungen att ta bort hans älskade kudde enligt bvc nu när han kan vända sig om.