Inlägg från: FridaKarin |Visa alla inlägg
  • FridaKarin

Juni/Juli mammor...

Vilken natt! Vidar somna 18.30 och sov till 04.30 åt och somnade om till 08.00 :))))) UTVILAD MAMMA ;)

• FridaKarin
    monni skrev 2011-10-11 15:10:36 följande:
    Är det ingen som har en bebis som vill vara vaken mitt inatten efter att ha ätit?? Det har hänt vår lilla kille flera nätter. Lagom skoj att vara vaken i 2h... Visserligen skriker han inte men blir otillfreds om jag lägger ner honom i sängen..
    För några veckor sedan var Vidar klarvaken varje natt runt klockan 4. Och somnade om vid 6 igen.. Men det varade bara i några nätter. Och nu sover han jättebra igen :)

Hoppas att det bara är en period för er. 
  • FridaKarin
    Ppilla skrev 2011-10-11 20:03:23 följande:
    Maja fick testa lite gröt idag. Fick slita skeden ifrån henne till slut. Hon hade nog ätit upp allt om hon fått. Gillades skarpt av henne
    Visst äter din dotter också Althera? Hur gör man med gröt då? Eller det kanske inte innehåller mjölk?
  • FridaKarin
    Toffs skrev 2011-10-12 11:35:08 följande:
    Amningshjärna deluxe: Har lyckats glömma koden till mobilen, och nu har jag även lyckats låsa den. Så här sitter jag till tidigast fredag, mer troligt måndag eller tisdag, utan mobil. Jippi. Så om det händer nåt med lilleman så får jag gå till akuten och sätta mig där - typ tio mils promenad... hmpf.
    Det lät inte roligt . Hoppas att du får den till fredag.. 
  • FridaKarin

Sprutan tagen idag. Gallskrik i några sekunder sedan smila han massor innan vi gick. Så de blev vänner igen , Vidar och hans bvc tant ;)

Jaha spännande att se hur han reagerar på den. Hur lång tid efter sprutan tog det innan ni märkte något?

• FridaKarin

Vidar har sovit hela dagen. Vaknat till och gråtit krokodiltårar. Han fick nyss en panodil och nu sover han igen i pappas famn. Hoppas att natten blir lugn och att han får sova. 

• FridaKarin

Vi var volvo v40 och den är för liten. Det funkar tills vidare men vagnen är knölig att få in. Vi vill ha en volvo v70 som min pappa har. Brukar låna den och det är underbart med en stor bil :)

• FridaKarin

Vi har haft barnvakt i eftermiddag och kvällen. Hämtade hem honom nu :) Jätte skönt.. Men visst saknar man :)

Svar på tråden Juni/Juli mammor...