• Ppilla

Juni/Juli mammor...

Althera tror jag våran ersättning heter. Känns som det är billigare med mjölkfri ersättning på recept. Vi fick 18 burkar à 500g för 120kr. Utan recept 180 kr/burk. Undrar vem som tjänar den mellanskillnaden

• Ppilla

Vi har liknande diskussion hemma. Dock är det pappa som inte vågar på längre rundor än till affären om han är själv med lillan. Han klarar inte riktigt av hennes skrik

• Ppilla

:( ligger inlagda på barnakuten . Lillan har feber och en sänka långt över normalt. De tror dock de bara handlar om en uvi. Så vi är inlagda och Maja får antibiotika intravenöst. Hon är oberörd medan jag är söndergråten är inte kul sånt här alls. Bild finns på www.p-pilla.blogspot.com

• Ppilla

Vad är häxmjölk för något??

Verkar bli hemgång i morgon î?

• Ppilla

Barnbidraget kommer väl inte förrän i morgon???

Larsson: jag födde med kejsarsnitt. Lillan låg i säte och de lyckades inte vända henne. Var planerat 30/6 men hon tyckte den 18/6 passade bätte då vattnet gick dagen innan. Mitt ärr är fint och verkar läkt. Har inte haft några problem alls. Mitt avslag höll på i ca 3 veckor. Och i måndags fick jag min mens.

Har efterkontroll den 24 men har fått tillåtelse till att träna fr.o.m. V 7 om jag kände att allt var bra och ok. Så nu har jag köer spinning och styrketräning sen dess

Är nu äntligen hemma med lillan. De var en njurbäckeninflammation ( uvi i övre urinvägarna). Hon ska gå på medicin i ett x antal dagar och gå på efterkontroll och lite olika undersökningar men hon mår bra och är precis som hon ska vara.

Blir 2 månader idag och svarsleendena blir allt fler och hon snackar med oss bär hon själv vill. Hon älskar allt som har med färgglada färger att göra.

• Ppilla

Alltså barnbidrag den 20 varje månad men i med det är en lördag så då imorgon den 19:de?

• Ppilla

Vi har reda. Bokat dop. Har stor släkt så de blir bara kaffe och kaka efteråt. Så dop i kyrkan sen fika i hamnen i lokal där vi har båten. Superfint! Ville egentligen ha hela dopet där nere men de gjorde tydligen inte den församlingen.

Kärleksvisan med Sarah dawn finer är fin

• Ppilla

Toffs: måste du väcka honom vid matning??
    De sa till mig att jag var tvungen till det i början då hon var så liten. Nu menade BVC att hon säger till själv när hon vill ha mat

Svar på tråden Juni/Juli mammor...