• Ppilla

Juni/Juli mammor...

Hej i natten! Mens har jag hunnit med två ggr nu ( snittad och Maja är nu 3 månader)

Hon sover som hjon brukar däremot är hon ner svåräten helt plötslig går det knappt att dricka ur vissa flaskor och hon dricker en mindre mängd än tidigare

• Ppilla

Fyller med 150ml enligt anvisningarna. Nattmålet kan hon sluka. Resterande ggr kan hon dricka allt från 90-120

• Ppilla

I nu två nätter i rad har denna fisen sovit längre än vad hon brukar. När hon först gnällt har jag vändt på henne och stoppat in nappen detta har då resulterat i sova i tre timmar till. Så har man inte testat vända på dem än så gör det. Tips

• Ppilla

Jag har en Fis som endast somnar på sida. Så då byter jag sida på henne men det kanske inte spelar någon roll.

Ja det där med ekonomi är inte lätt just nu jag förstår dig. Mycket här just nu med. Bland annat dopkostnad, bil som pajjat mm.
    Babysim kan ju alltid bli av nästa omgång istället. Maja går med många barn som är äldre så känn ingen press på det.

Några tips om hur man kan spara pengar eller rättare sagt få det att gå runt lättare??

• Ppilla

Ang bajs (gooooosigt samtalsämnet) så har Maja grönt väldigt löst. Äter mjölkfri ersättning och ammar inte alls.

• Ppilla

Så det var trevliga nätter då man nästan fick sova en hel natt. Nu är vi tillbaka på ruta ett igen med en matning på natten

• Ppilla

Så fort vi slutade amma o började med ersättning gick bajset från gult till grönt. Fullständigt normalt att allas avföring är olika. Likaså att man bajsar olika ofta. De gäller ju alla människor

• Ppilla

Tyckte i klädesväg finns det mycket i stl 68 och uppåt. Och bodysarna kostade ju inte bara 70 kr när jag var där fanns det från 30kr.

Men som någon skrev sängkläder filtar flaskor nappar mobilen babysitter mm är billigt och allt har varit bra hitintills son vi köpt

• Ppilla

Skickade iväg mannen och Maja idag så d kunde städas ordentligt.

Namn har jag inte samma som dottern heller. Får väl vänta in ett frieri först hmmm

Svar på tråden Juni/Juli mammor...