• Ppilla

Juni/Juli mammor...

Kroppen är bra dock några kilo för mycket:) midjan är nog flyttad några centimeter upp då höfterna är större.

Avslag hade jag bara i en vecka ( kejsarsnitt)
    Har ni haft min mens också.

Har tränat nu i två veckor och gått promenader sen dag tre. Allt känns kanon.

• Ppilla

Det är ju enkelt att åka iväg nu. Bebis kräver ju bara blöjor och mat har du ju alltid med det. Kolla med BVC för säkerhets skull.

• Ppilla

Fridakarin!!!! Be att få altheran på recept i stället. Vi fick då 18 burkar för 120 kr. !!!

• Ppilla

Ja gör det. Rena rånet!!! Fick tipset av en vän. Jodå hade en tös som blev lycklig efter vi börjat med althera. Dock fick hon magknip två veckor efter men då hjälpte minifomen, så det släpper jag inte i första taget

• Ppilla

Började med ppiller igår. Ska bli skönt o slippa fumla med kondom. Känns som man är tonåring på nytt och smusslar för att hinna med. Måna gånger så lyckas hon vakna precis när man ska sätta igång. Då är de bara att avbryta och gå och mata istället

• Ppilla

Ha ja det verkar vara kanonolika.

Fridakarin: undrar hur de ska veta hur mycket som går åt på en månad och bara skriva ut så?? Ibland blandar man ju en flaska och då orkar kanske Maja bara halva. Sånt är ju svårt att veta.

Hennes bajs är hemskt!! Kommer knappt ihåg hur det var innan. Hon har fått althera sen v 3. Men jag tycker ersättningen luktar kattkiss och likaså hennes bajs. Kan känna om hon bajsat när jag står i ett helt annat rum nu. Oftast är det grönt och äckligt. Ibland har sambon tyckt det varit neongrönt haha. Nu har hon gått på penicillin senaste veckan så nu är bajset helflytande. Riktigt rääääääligt

• Ppilla

Uuu lilla Maja har blivit förskyld. Så hon vaknar flera ggr med panik för hon glömmer bort att det är svårt att andas. Och när det ska matas blir hon helt svettig av ansträgning. Ska iväg och handa lite nässpray osv nässugen är hon inte kompis med alls. Något annat tips på vad jag kan göra?? Hon är feberfri än så länge

• Ppilla

Oh tack för tipset. Nu ska vi bara lyckad komma iväg till apotek också.
    Bilen gick sönder i veckan.

Tycker det är sjukt smidigt med tåg och barnvagn men regionsbuss är pest. Och människor verkar tycka att de kan sitta på barnvagns platsen utan att flytta på sig

Svar på tråden Juni/Juli mammor...