• Ppilla

Juni/Juli mammor...

Nej vi fick det på recept av en läkare och hämtar på Apoteket

• Ppilla

Ohhh tack för tipsen om lillans förkylning. Dropparna gjorde susen!!

Liniz77: ska du utesluta mjölk från kosten så räcker det inte med laktosfri mjölk. Det är mjölkproteinet de inte tål inte laktosen

• Ppilla

Är ofta trött. Nu är det dock snäppet värre när man är förkyld som bara den och huvudet spränger. Innan Maja kom så sov jag lääääänge. Nu kan jag sitta på natten och planera hur jag ska vila med lillan under dagen. Men på morgonen får man konstigt nog alltid energi ändå. Tror det är inbyggt i en någonstans att när de små kommer sätter reserven in.

• Ppilla

Wiieee en bebis som sov 21-03.30. Längsta i rad hitintills. Somnade sen om efter mat fram tills nu. Ändå är jag trött

• Ppilla

Njäää men det har alltid varit bra. Jag tror det är förslumningen som gjort sig påmind även om jag mår bättre idag

• Ppilla

Maja sover oftast i sin egen säng. I eget rum intill oss. Ibland när hon har svårt att komma till ro hamnar hon hos oss. Oftast då när pappa gått upp för jobb kl 5 så vi slipper trängas. Vila gör hon på dagen ofta då direkt efter matning.

• Ppilla

Ersättning var 3-4 timme. Nätterna brukar det kunna gå lite mer tid i mellan men i regel likadant dygnet runt

Svar på tråden Juni/Juli mammor...