Juni/Juli mammor...
Sitter uppe med en dunderförkyld bebis. Vi får nog försöka sova sittande eller något
Sitter uppe med en dunderförkyld bebis. Vi får nog försöka sova sittande eller något
Vilken goding
Avskyr förkylningar. Nu är alla "rutiner" off igen.
Koksalt i näsan fungerar ganska dåligt på Maja. På henne fungerarnästan bara nezeril droppar. I näsfridan är verkligen kanon.
Har en Toyota Rav4 kanon får in hela vagnen utan att fälla bara att lyfta in. Sen har vi en opel Astra där måste vi dock fälla ihop vagnen men smidigt ändå.
Haft en barnfri kväll,natt,morgon. Älskar vår Fis. Men guuuud va skönt de var
Nja beror helt på vad som står på schemat och hur mycket sömn man fått men vanligtvis så sover jag inte när lillan sover. Då brukar det göras det som behövs el så blir det till att njuta av en kopp kaffe i lugn och ro
Har gett smakisar ett tag. Gröt äter hon på morgonen. Ca en halv portion. Får där även några skedar katrinplommon för magen. På kvällen får hon även smakis. Nu är vi inne på lite morot.
Min bm på BVC sa att vill de ha mer så testa. Så länge magen klarar av det
På BVC sa dem till oss att öka om allt känns bra och ni märker att magen klart det och att hon visar att hon vill ha mer.
Igår fick vi sänka spjälsängen, då hon insisterar om att försöka sitta upp hela tiden. Och när hon väl sitter och får stöd så står hon mer än gärna upp så jag var lite rädd att hon skulle få tag i spjälorna och på så sätt hiva upp sig. Hur har ni gjort??
Har testat Katrinplommon potatis mango palsternacka och gröt. Allt gick bra utom palsternackan. Den kräktes hon tyvärr av.
Hon käkar alltid gröt på morgonen
Och en smakis kring 15-16
Maja vänder sig inte än. Är inget större fan av att ligga på magen. Ryggen är favoriten