• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-01 17:45:07 följande:
    Lemonins: Ja det blev så. Låg iaf inte med någon denna gången Framsteg!
    Haha men är det inte helskumt att ses på jobbet sen om man haft sex eller hånglat? Jag har ju eget så mina firmafester blir inte så vilda
  • visma1
    takida skrev 2012-08-01 22:11:51 följande:
    Haha, kom att tänka på en på samma företag som jag fick ihop det med, han ringde mig ett par dagar senare och sa att han brukar inte göra sånt och att han hoppades att det inte skulle förstöra vår jobbrelation som han tyckte var så himla bra. 
    Fick ni till det igen på nästa fest?
  • visma1
    Madida skrev 2012-08-01 22:31:00 följande:
    Jag tror inte att någon egentligen tvekar på om jag skulle visa att jag var intresserad. Självklart skulle jag det och jag "väntar inte på att bli uppvaktad".
    Men jag tror helt enkelt att lite tryggare och mer avslappnade män passar mig bättre. Jag vill inte behöva göra hela jobbet själv. Vill att det ska vara ett skönt samspel.
    Sen gillar jag iofs att han hugger tag i mig, trycker upp mig mot väggen och kysser mig och jag har svårt att se att en blyg pojke skulle göra det   Solig
    Har träffat en kille som var blyg första gången men visade sig vara den mest dominanta man jag varit med. Så man ska inte döma någon efter första dejten!
  • visma1
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 22:35:14 följande:
    Man får oftast en ganska tydlig känsla första dejten om det är kemi eller inte, sen kan man ta en andra dejt oavsett.
    Kemin brukar jag känna ganska omgående, men om man känner att det finns något där men att personen är blyg (eller något annat man känner tvekan inför) så ska man definitivt dejta en andra gång!
  • visma1
    takida skrev 2012-08-01 22:52:08 följande:
    Jag är lite obestämd till det där med kemi direkt. Vid nätdejting vill man ju att den där känslan ska infinna sig direkt annars är det tack och hej, vilket är synd för det där kan ju växa och jag tror att man ofta avfärdar alldeles för fort. Eller jag gör det iaf. 

Den killen jag känt starkast attraktion för nånsin kände jag inte ett dugg för i början men sen sa det bara pang. Men då hade heller ingen av oss några intentioner från början. Känner den ena mer och den andra mindre så blir det ju värre.  
    Jo, kanske är man snabbare på att döma nu än när man träffade någon under mer naturliga omständigheter.  Fast jag tycker att jag lärt mig att inte ha så höga förväntningar efter att ha varit på några dejter.
  • visma1
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 23:03:42 följande:

Den där känslan typ o-vad-det-var-en-tyst-dejt-men-jag-är-nyfiken-ändå har jag nog inte jaft någon gångDrömmer

Du är allt lite elak mot dina pojkar Flört
    Han var inte tyst, men vågade inte titta på mig
  • visma1
    lemonina skrev 2012-08-02 09:56:25 följande:
    Hihi lite komiskt förra veckan träffade jag göteborgaren som var här på besök från Badoo, igår var det ännu en göteborgare som var här på besök som ville hitta på något med mig. Kanske borde flytta till Göteborg verkar finnas mycket intressant där och som gillar migSkrattande
    Haha ja du kan ju fundera på att flytta!
    Madida skrev 2012-08-01 23:56:40 följande:

Men det är ju skitjobbigt. Jag vill ju att han ska kolla på mig såklart! Se mig i ögonen när jag pratar med honom.
    Killen jag träffade rodnade när vi fick ögonkontakt. 
    Kan vara gulligt tycker jag! Men självklart påfrestande om det är så jämt när man träffas, om man skulle inleda något menar jag.

• visma1
    takida skrev 2012-08-02 16:14:42 följande:
    Då blir det dejt om ett par timmar då inte för att jag känner mig direkt upplagd för det men det hinner nog ordna upp sigGlad
    Du ligger verkligen i denna vecka! Lycka till, blir spännande med utvärdering sen.
  • visma1
    Anonym (Flax) skrev 2012-08-02 19:15:23 följande:
    Hm, irriterande. Nu hörde han av sig men jag vet inte om jag orkar bry mig om att svara.
    Han har haft det stressigt och mycket att göra så han har inte hunnit höra av sig på flera dar ... Obestämd
    Jag är hyfsat säker på att han har flera på gång, kanske gick dåligt med en tjej och då vill han fortfarande hålla dig kvar.
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 19:48:18 följande:
    Intresserad och intresserad alltså om man inte ens träffats vet man ju inte vad man går miste om heller. Men jag har förvisso haft en dejt där jag svarat bums och släppt allt jag har i händerna för men det har bara hänt med en person. Hahaha bara för det kom jag på att jag fick ett sms i söndags jag inte svarat på! Fy skäms på mig!
    Jag är en sådan som svarar nästan direkt på SMS om jag är intresserad, tolkar andras beteende efter hur jag själv är. Och hittills har jag inte haft fel.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!