Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-27 14:00:34 följande:
    Så tjejer! Packa väskan och dra till Malmö, ikväll är vi ett gäng tjejer som ska ut och dansa och ni ska med! Ni är välkomna hem till mig runt 20, skulle ni bli lite sena så är det lugnt. Seså, sätt fart!

Hit ska vi!www.hipp.se/natt/images/stories/bilder/miami1...

Solig
    Lät trevligt Madida! Tack för inbjudan men tyvärr är jag inte ens i närheten
    Ni får ha det så trevligt! Skål 
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-27 16:10:47 följande:
    Du får väl cykla hit då. Sluta krångla till det så
    Har tyvärr ingen cykel... men om jag börjar gå nu i raskt tempo så är jag kanske framme få se.... om ett par veckor! Men ni kanske ska ut då med? Det är bara ca 712km bilvägen
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-27 16:54:59 följande:
    För din skull kan vi gå ut då med. Kanon! Bokat!
    Ja!
    Racer x skrev 2012-07-27 16:58:16 följande:
    Det gäller att vara ute i god tid .

Tänkte köra ner till Falsterbo och ta ett kvällsdopp.
    Åh så härligt det lät då! Har inte badat ute i år.
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 17:00:52 följande:
    Sitter hos frisören efter en arbetsvecka på 50timmar. Sen åker jag hem och öppnar en flaska rose som står på kylning, sätter mig på balkongen och njuter av att bara vara
    Men oj så mys!

Vad ni alla ska ha det trevligt ikväll!
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-27 17:10:42 följande:
    Ett problem dock. Vet inte vad jag ska ha på mig. Hjälp?
    Vad finns det att välja på då?
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-27 17:23:13 följande:
    Kläder?

Saken är den att jag gärna vill ha klänning eller kjol. Men mina ben är SÅ bleka och jag tänker då inte ta på nångra stay-ups i denna värmen.
    Har en v-ringad klänning i material som påminner om silke. Superskön. I olika turkosa och blå färger.
    Eller en (kanske lite för tajt klänning) med ganska djup uringning i ljusa rosa och beiga färger.
    Eler en lång vit kjol (sån som ska vridas som när man vrider vatten ur kläder så den är lite typ skrynklig) och nåt snyggt linne till det.
    Eller en kjol som är i ljusrosa och ljusgrönt, ser lite bohemisk ut. Med en topp till det. Den är också lång.
    Eller ett par leggings i piratmodell och en tunn ljuslila tunika.

Dessa är de alternativ jag väljer mellan just nu.         
    Om du själv tycker att dina bleka ben är ett problem, varför inte nån av de längre kjolarna? Eller dina leggings då om du skulle känna för det?
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-27 18:52:28 följande:
    Ni är så söta. Tack för hjälpen.

Jag kär på Smeckers tanke och går naken   
    Åh en given succé alltså! Watch out guys!
  • Night sky

I förrgår var det ju på riktigt den här tråden vart 1år! 

Grattis tråden och Madida! {#emotions_dlg.flower}Skål 

• Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-07-28 16:53:21 följande:
    Skål

Lite jobbigt att bara komma till sid 5-6 innan man hittar sig själv och upptäcker att man tänker nästan likadant som för ett år sedan Solig 
    Haha ja, sant det! Vågar inte ens läsa tillbaka tror jag! *tänker tillbaka på alla dejter som skitit sig det här året*
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-28 16:52:58 följande:
    Och det firade jag som singel med massa tjejer, drinkar och dans. Så härligt
    Det gjorde du absolut rätt i!
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-07-28 17:06:33 följande:
    Halloj!

Allt bra med alla?

Har faktiskt inte pallat att skriva på några dagar. Fullt upp med att tänka, känna och analysera. Typ.

Killen i onsdags väckte nån gammal rädsla till liv. Sjukt obehagligt faktiskt.

En rädsla som får mig att må illa, som fått mig att sova i lille för att jag inte klarar att sova utan, som får mig att vilja stänga dörren om mig när jag duschar fast ingen är hemma och ingen kan varken komma in eller se något, som påverkar mitt klädval och mitt rörelsemönster. Har med andra ord helt klart något obearbetat skit som påverkar mig rejält. Time to deal with it. Frågan är hur?
    Men usch låter ju obehagligt. Vadan detta då? Vad har han sagt/gjort?

Med mig är det bara bra. Men håller på att regna bort här. Det har öst ner konstant sen i natt nån gång, utan uppehåll. De pratas om kommande översvämningar
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!