Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-15 19:53:44 följande:
    Det låter som du hade det mycket roligare än att städaSkrattande Älskar när man hittar gamla bilder och sedan inser man, fasiken! jag är som ett vin som bara blir bättre och bättre med årenDrömmer
  • Night sky

Min "stalker" på Hp har precis gjort sitt 100:e besök på min sida... har han inget vettigare för sig!

• Night sky
    lemonina skrev 2012-07-15 20:36:10 följande:
    Låter du dem hållas så länge? Jag tar bort efter 20:e besöket ungefär, då tycker jag att det börjar bli läskigt.
    Jag bryr mig inte så mycket. Tycker han det är kul att besöka min sida så fine! Har nog inte blockat nån på hp. En på spray för länge sen. Men han hade obscena bilder i sitt album. Men annars så...nä. 
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-07-15 20:50:45 följande:
    Nu fick du mig att logga in på hp också, min hade gjort besök 99. Jag som hoppats han skulle ha tröttnat. :P
    Hehe.. nä, vissa tröttnar inte så lätt!
  • Night sky
    Näckrosen skrev 2012-07-15 21:05:10 följande:
    Hur fort ska man träffas då?

Efter några dagar, någon vecka, några veckor?

Eller går man efter antal meddelanden?

Byter ni telefonnummer innan, eller bestämmer ni på datingsidan var och när ni ska ses?
    Det där är ju upp till var och en vad som känns bra och rätt att göra. Det brukar ge sig liksom. Träffas så fort det känns rätt.
    Jag har inte hållit räkningen på antal dagar, veckor osv.

Det där med telefonnummer har varit lite olika för mig. Ibland bytt nummer och sms:at och pratat. Men ibland har jag bara chattat med en person innan träff. Allt funkar bara man vill och det känns rätt
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-07-15 21:51:01 följande:
    Pass på övergångsställena bara!
    Mmm ska göra det.
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-17 22:12:26 följande:
    Han är så jäkla snygg!!:)
    Heja takida...kul!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!