Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 17:57:46 följande:
    Blää har ett flertal dejter på g men just en kille som jag haft väldigt trevlig kontakt med ett tag och sen massor med trevliga samtal sen klickade vi inte riktigt när vi sågs men jag var sjukt nervös och vi hade mest bara sex. Nu vill jag ses igen för jag tror nog killen jag gillade väldigt mycket i telefonen finns där någonstans och vill undersöka saken men får dåligt gensvar. Han vill ses igen sa han (har bett honom vara rak om det är så att han inte vill) och jag tror på det men samtidigt så dåligt gensvar från hans sida. Vet inte om jag ska skita i allt eller om jag ska hoppas lite till *suck* Vill inte släppa det riktigt för han verkade speciell på något vis...
    Du får väl ha det i åtanke lite till. Men inte låta bli att träffa eller prata med andra under tiden!? Å se hur det utvecklar sig, om det utvecklar sig.
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-24 21:35:08 följande:
    Vill meddela att jag är tillbaka från obygden och åter med i gamet

Hoppas ni har det bra?! 
    Så några dejter på G då?
    lemonina skrev 2012-07-24 21:57:09 följande:
    Assåååå shiiiit!!! Jaha ska möta killen om en halvtimma. Drömmer
    Hehe....lycka till! Ja, vi vill ha en uppdatering sen!

Och lycka till tjoho på 2:a dejten i morgon!  
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-24 22:10:46 följande:
    Nepp, inte en enda. Funderar fortf på det där med 2 mån celibat  
    Haha just ja, så var det ja. Ja, gör mig sällskap!
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-24 22:43:53 följande:
    Jag tror verkligen inte det är nåt för mig. Men på senaste tiden har jag varit på alldeles för många trista/konstiga dejter så det kan jag lika gärna lägga ner ett tag.
    Sexet jag har haft har varit bra så det vill jag egentligen inte sluta med, men kanske 2 mån utan sex skulle göra mig gott. Kanske. 
    Fast jag kommer bara köra på 1 ½ månads celibat... två månader lät länge!
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-07-25 10:37:56 följande:
    Uppdatering: Hade en väldigt trevlig spontan dejt med massa snack och hångel.
    Varje gång jag tittade på honom började jag le och kom av mig i vad jag skulle säga haha. Han är så snyggDrömmer
    Han ville träffas idag, men jag vet inte riktigt. Hur seriöst kan det bli om han bor i göteborg och jag i Örebro. Fast å andra sidan vem har sagt att det måste bli seriöst?  
    Åh men vad trevligt!
    Men hur gick det? Var sov han?!
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-07-25 10:49:37 följande:
    JajamänSkrattande

Vi träffades bara i två timmar för han hade skjutsat in några kompisar som satt på en uteservering och drack öl sen så skulle han skjutsa hem dem också. Men igår ville jag inte ta med honom hem. Jag kände mig fortfarande inte helt avslappnad jag behöver nog lite mer uppvärmning. Kanske tre timmar hade gjort susenFlört
    Var bara lite nyfiken på hur han hade löst det. Du var ju lite orolig över just detta Skönt att det löste sig!
    Ja, tre timmar hade säkerligen räckt för uppvärmning!  
  • Night sky
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-27 09:56:27 följande:
    Vilka bor i huvudstaden här? Det gör jag! Kan ju vara kul att ses någon dag!
    Jag bor i Sthlm men jag befinner mig inte där nu. Kommer hem igen i mitten på augusti. 

Ja, hur går det med kryssningen egentligen. De som inte visat intresse i kryssningstråden borde ju göra det och lägga fram sina önskemål på dag så att vi kan komma fram till nån helg som passar bäst.
  • Night sky
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-27 11:12:24 följande:
    Kryssningstråd? Vad är det för nåt? Förutom att jag förstår att det gäller en kryssning, endast för de som hänger här eller?
    Ja, och svårt när du är anonym
  • Night sky
    visma1 skrev 2012-07-27 12:23:19 följande:
    Hihi behöver egentligen inte vara anonym
    <---- tjoho!
    Välkommen ut tjoho! :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!