Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-11 13:15:38 följande:
    NS: härligt att du har det bra. Kan väl inte vara så svårt att hitta nån som är villig att flytta..;)
    Själv hade jag gärna bosatt mig i Norge, ett vackert land, vackert språk och en härlig atmosfär;)
    Jo, men det är så dyrt här. Ska man även betala hyra och allt här då tjänar man ju inte på att jobba här heller Tungan ute.

Annars har jag absolut inget emot land, språk eller atomsfär
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-07-11 12:46:42 följande:
    Min röst är tydligen kanon.. har jag hört.
    Däremot så är väl resten inte så bra.  

Själv så tycker jag att jag låter efterbliven eller något om jag hör mig själv. 
    Men de flesta brukar väl tycka att de låter konstigt om man hör sin egen röst inspelad eller så?!
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-11 13:42:17 följande:
    NS: jo Norge är ju ett dyrt land att leva i men de har ju iaf 1.5 månad skattefritt per år;)
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-12 00:09:30 följande:
    Idag fyller jag år, hipp hipp hurra för mig!Glad
    Grattis takida på födelsedagen! {#emotions_dlg.flower}Skål
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-11 22:33:26 följande:
    Help please....
    Gick ju med i den där sajten badoo.
    Fick ett hej från en kille som är från mina trakter, men svarade inte då han inte alls föll mig i smaken...
    Nu har han lagt upp ett annat kort och då ser jag att det är en pappa från sonens klass..Förvånad
    Lite otrevligt att inte säga hej om han nu känner igen mig samtidigt som det inte är någon i min smak. 
    Så vad gör jag? 
    Tycker nog lemoninas svar var bra. Gör så om du verkligen känner att du inte vill skriva till honom.
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-12 23:38:04 följande:
    Pappa frågade mig idag om jag vill byta efternamn, han släktforskar och har hittat ett namn i släkten som ingen i Sverige heter. Jag är visserligen inte förtjust i mitt nuvarande men byta känns ju hur stort som helst. 
    Kan väl vara kul. Jag har också ett efternamn bara min släkt har. Och nu är det inte så många kvar som heter det. De flesta har gift bort det så att säga. Så jag är inte helt säker på att jag vill ändra mitt även om jag gifter mig. Blir nog dubbelnamn isåfall.
    lemonina skrev 2012-07-13 09:51:39 följande:
    Somliga har tydligen flyt när det kommer till jobbsök. Men skönt för dig iallafall att det gick så bra. Skulle också gärna jobba nu. Suck!
    Lycka till på måndag!
    takida skrev 2012-07-13 11:10:19 följande:
    Tänk vad man kan gå igång på röster. Ska lämna in bilen, han som ska fixa den hade så fin röst, så nu har jag snyggat till mig lite extra, haha;)
    Ja, jag kan gå igång nåt enormt på röster Hoppas han är lika fin och singel som han lät då!
    Niklas2k skrev 2012-07-13 11:12:12 följande:
    Hoppas fan ingen gör det efter att man har pratat med mig bara.
    Besvikelsen blir så stor.  
    Äsch varför säger du så? Tror inte alls folk blir besvikna

• Night sky
    takida skrev 2012-07-13 13:32:21 följande:
    Han var inte snygg alls dock ung och trevlig. Killen med rösten alltså.
    Hehe attans då!
    takida skrev 2012-07-13 13:31:08 följande:
    Jag alltid velat byta efternamn och tänkt att när jag väl gifter mig så, men kanske ska göra slag i saken för nu har jag ett namn. Jag kommer vara ensam om att ha det, nån typ farfars farmor osv bar det på 1700-talet. Så lite coolt;)
    Låter coolt!
    Anonym (idag) skrev 2012-07-13 13:32:27 följande:
    Har träffat en kille via firstdate... Vi ska träffas IDAG! Han kommer till mig (bor 50 min ifrån varandra) är sjukt nervös, vill bara spy.. hahah guuud så många tankar det kommer nu :(
    Förstår din nervositet. Men jag hoppas att det kommer gå bra. Var bara dig själv och ha kul!

• Night sky

Så vad sägs om daglig kontakt i ca 5 veckor innan man träffas? Kan bli hur illa som helst! Men hur som helst kan jag inte träffa vederbörande då jag inte är hemma.
    Detta är inte hur jag brukar göra...oh well time will tell...

• Night sky
    Smecker skrev 2012-07-15 19:27:15 följande:
    Så länge man är medveten om att man kan bygga upp en fantasibild av en person som inte stämmer med verkligheten så.
    Jo, tack... har vart med tillräckligt länge i dejtingdjungeln för att inse detta.
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-07-15 19:50:43 följande:
    Då så. Tuta och kör.
    Jag håller på förfullt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!