Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-18 11:44:43 följande:
    Nu är jag på väg hem från en fantastisk dejt:)
    Mäh.. berätta mera!
    Vad härligt att höra!
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-18 12:03:26 följande:
    Han är snygg han är rolig han är en kille helt i min smak och vi hade det så mysigt:)
  • Night sky

Åh jag kommer också känna mig liten om/när min min dejt blir av när jag kommit hem igen. Han är 194 cm och 94 kg.
    Vi har daglig kontakt så och han verkar väldigt go

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-07-22 20:02:25 följande:
    På 90-talet träffade jag en tjej. Hon var väldigt söt, fina ögon, varm och snäll. Men... jag kunde inte med hennes sätt att gå. Det funkade bara inte.
    Haha.. men Glädje då!
    Hur gick hon egentligen? Nu blir man ju nyfiken här
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-07-22 23:17:52 följande:
    Svårt att beskriva men jag hittade ett klipp som visar ungefär...

">

" target="_blank">

Haha! Okej, det kanske får gå för den här gången då!
  • Night sky
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-23 09:03:27 följande:
    Jag gillar långa lite muskulösa killar! Pratar ju inte ens med någon på dejtingsidan som är under 185 Men det kan ju bero på att jag själv är lång, vill ha en längre kille.

Min dejt som jag skulle ha i onsdags verkar ha backat, skrev nåt kryptiskt igår om att han tyckte att jag var så underbar osv men att han inte visste vad jag väntade mig. Ehh ok? Men vet ni, jag var på en spontandejt igår med en kille jag bara mailat med ett par gånger. Och han visade sig vara supertrevlig! En stor överraskning! Vi umgicks i 5 timmar, helmysigt. Och en timme efter att vi skiljts åt messade han och tackade och ville ses igen, så vi ska ses senare i veckan.
    Åh vad trevligt tjoho! Lät ju hur mysigt som helst det där! Lycka till vidare med det där!

Ja, långa lite muskulösa killar är nice. Hur lång är du om jag får fråga. Tycker det där med längder är lite intressant då jag själv tycker det är en ganska viktigt faktor.
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-23 10:12:15 följande:
    Nu har vi semester så nu drar vi ut på äventyr! Vi ska ha så roligt att jag inte kommer hinna tänka på grabbs:)
    Härligt takida! Så ska det låta. Sen är du tillbaka med nya krafter! :)
    Vad ska ni iväg på för äventyr då?
  • Night sky
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-23 11:42:11 följande:
    Hehe, vi verkar ha samma preferenser gällande killarnas utseende. Jag är 177. Denna kille var på gränsen, tror att han var 185 men han var ju så trevlig Gillar killar som styrketränar och att det syns att de gör det, men att det inte går till överdrift så att de är värsta muskelbergen.
    Hehe...håller med dig fullständigt
    Näckrosen skrev 2012-07-23 11:49:27 följande:
    Jag tittar också på längden... Själv är jag 174 cm. Träffade en kille på 195 härom sistens. Det gick bra så länge vi gick på samma nivå, men vid ett tillfälle fick jag gå neranför trottoarkanten. Då kände jag mig lite...
    Jag är ju lite kortare än er med mina 165cm så en kille på 194cm blir liiite långt för mig, men hellre längre än kortare i det här avseendet
    Han hävdar dock att mina 165 är perfekt... så jag får väl lita på det då haha!
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-07-23 12:27:55 följande:
    Nästan lika som mig då, är 1cm kortare.

Tycker också det känns lite väl långt men jag kan ju ha fel. De senaste två har ju varit 176 bägge två, passar mig perfekt men det är inget krav direkt, haha...
    Dejtade en kille tidigare för ca 1år sen. Han var väl 192 eller nåt. Klart det funkar, allt funkar bara man vill Men jag tänder helt klart på långa killar. Mitt senaste ex var kortare (172-173cm) än vad jag önskat, men han hade annat som vägde upp så det gick det med. Fast nog önskade jag att han varit längre
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-23 14:54:42 följande:
    Trodde att jag hade längdpreferenser, men nä... Bara en kille är trevlig så spelar hans längd ingen roll!
    Hehe så är det ju i grund och botten egentligen. Annars hade jag aldrig blivit tillsammans med mitt ex. Men man kan ju få önska!?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!