Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-07-08 21:35:53 följande:
    Jag har inte stängt ner sidorna men däremot så har ju mitt intresse dött totalt av att logga in där när jag har dejtat någon lite mer seriöst..
    JA, det är ju det där jag menar... Bra skrivet, det var ju det jag ville få fram
  • Night sky

Kan tillägga att jag inte är reggad på nån dejtingsida som kostar. Hade jag gjort det hade jag nog slutat betala om jag dejtade nån seriöst.

• Night sky
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-08 21:59:06 följande:
    Jag inbillar mig att det är mer seriöst att betala Men efter ett antal KK förslag så inser jag att jag kan ha fel. Däremot kan man ju vara medlem men inte betala, dvs inte kunna läsa mail osv men ändå logga in.
    Jo, jag har också tänkt tanken på att det kan vara mer seriöst att betala. Man jag vill helt enkelt inte betala för en sån här sak. Men om det stämmer eller inte vet jag ju inte, kan säkert vara så
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-10 16:27:49 följande:
    Hehe hoppas jag också får uppleve pirr och fjärilar mkt snart
    Mycket snart hoppas vi på Vanilla!
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-10 16:02:47 följande:
    Pirr i magen, fjärilarna flyger runt!
    Säger grattis igen, fast jag redan gjort det i en annan tråd! Kul!
  • Night sky

Jag vill också dejta. Har mitt objekt klart... nu är det bara väntan på att komma tillbaka till Sverige först! Tungan ute

• Night sky
    Heidi1 skrev 2012-07-10 22:31:55 följande:
    Kul med flera kommande dejter i tråden.

Själv kommer jag snart vara delägare i en husvagn ska bli kul med lite husvagns semester
    Kul med husvagn Heidi! Vart ska ni med den då?
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-07-11 00:31:39 följande:
    Haha... Vilken inställning xD
    Jo, men det måste man ha! Objektet och jag har haft intensiv mobilkontakt i chattform i 2 dagar nu! Nu är det bara att se om intresset fortsätter i några veckor till så han fortsätter att vilja träffas när jag kommit hem.
    Nästa steg blir att prata i mobilen med varandra. Men kan nog vara lite smart att dra ut på det lite så att man har nåt som lockar ett par veckor framåt...haha!
  • Night sky

Jag vill gärna höra rösten på den jag ska dejta. En djup mörk mansröst vill jag höra.
    Men det är inte alltid som jag pratat i telefon med den jag ska dejta innan. Ibland blir det att man pratar när man ska ses första gången. Då brukar jag kunna ringa upp när jag är nära den plats jag ska träffa vederbörande på så att det inte ska bli några missförstånd om vem som är han så att säga. Så man går fram till rätt person

• Night sky
    lemonina skrev 2012-07-11 12:44:54 följande:
    Haha tänk om han skulle låta som en smurf vad skulle du göra då?
    Det har faktiskt hänt. Jag gick på dejt ändå såklart. Han var inget för mig. Men vi är fortfarande vänner. Men jag blir lite full i skratt varje gång jag pratar med honom i telefon...haha.
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-11 13:06:14 följande:
    NS: hur har du det i Norge? Att du inte satsar på en snygg norrman istället;)
    Här bara regnar och regnar det. Annars är det bra. Ska äta lite lunch sen är det en jobbkväll som väntar.
    Tja, jag vill inte flytta hit. Då måste jag hitta nån som är villig att flytta till Sverige med mig :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!