Cocacola skrev 2012-06-20 21:10:30 följande:
Jag är minst 32 när jag tar min.
Mjo... Är förresten sur över att så många ojar sig över att mitt pluggande på annan ort vore så mkt enklare om jag inte haft barn. Som att jag hellre skulle vilja ha det enklare än att ha dem lixom - suck! Mina barn har för övrigt laddat med skolböcker de med - vi ska visst plugga allihop därnere. Men va fan - gärna för mig xD
Klart vår tid kommer - undrar just hur min mr right är? Du verkar ju ha koll på din iaf

Jag vet inte riktigt jag... men det gör ju inget med nån som ser läcker ut i arbetskläder direkt... Idag vill jag ha en händig man!
Precis som jag då 32.
Det är en investering att plugga vidhåller jag fortfarande vid

och det är ju skitduktigt att ta sig an det när du har barn. Det är väl jätte bra att du ska plugga nu istället för att vänta en herrans massa år. Det finns jätte många som pluggar och har barn. Det är ju så det är för kvinnor. Antingen väntar man med barn och pluggar eller tvärt om får barn och pluggar sedan. Fördelen för dig är att när du väl kommer ut och har lite äldre barn så uppskattas det av arbetsgivarna, även om de inte får diskrimenera för att de tror att man ska få barn snart så gör de det genom att på något sätt dölja frågan.
Ja håller med. En händig man är ett måste.

Egentligen har jag väl bara en viss bild av vad jag normalt brukar gå på men om man ser till mitt X så var han totalt olik min stereotypa pojkvän.