Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-20 19:32:24 följande:

Då har du väl fixat den viktigaste biten? och tog väl just examen? Ingen panik lixom

Inte lätt det där med barn. Jag håller tyst. Lycka till i jakten på mr rigt! Tänkte också försöka hitta honom (inte din men min) Vart håller de hus tro? 

Ja jag tog examen Glad 

Nej jag vet att du säkert är av andra åsikter eftersom du har barnFlört Ja mr Right låter sig inte visas. Men han kommer nog någon gång. Lång, mörk och lite knasig och spexig hehe. Ja var är de! Säger som en dam i ensam mamma söker sa "alla bra är upptagna, de går inte omkring och är singlar, men jag är ju singel"Flört Våran tid kommer Colan.  
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 20:42:27 följande:
    Klart han kommer tids nog, pärlorna är svåra att träffa på bara. 

Ja jag försöker intala mig själv att jag inte är redo, det är därför jag inte träffar på honom.Glad Hur länge har du varit singel Takida?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-20 21:10:30 följande:
    Jag är minst 32 när jag tar min.

Mjo... Är förresten sur över att så många ojar sig över att mitt pluggande på annan ort vore så mkt enklare om jag inte haft barn. Som att jag hellre skulle vilja ha det enklare än att ha dem lixom - suck! Mina barn har för övrigt laddat med skolböcker de med - vi ska visst plugga allihop därnere. Men va fan - gärna för mig xD

Klart vår tid kommer - undrar just hur min mr right är? Du verkar ju ha koll på din iaf Jag vet inte riktigt jag... men det gör ju inget med nån som ser läcker ut i arbetskläder direkt... Idag vill jag ha en händig man! 
    Precis som jag då 32.

Det är en investering att plugga vidhåller jag fortfarande vidGlad och det är ju skitduktigt att ta sig an det när du har barn. Det är väl jätte bra att du ska plugga nu istället för att vänta en herrans massa år. Det finns jätte många som pluggar och har barn. Det är ju så det är för kvinnor. Antingen väntar man med barn och pluggar eller tvärt om får barn och pluggar sedan. Fördelen för dig är att när du väl kommer ut och har lite äldre barn så uppskattas det av arbetsgivarna, även om de inte får diskrimenera för att de tror att man ska få barn snart så gör de det genom att på något sätt dölja frågan. 

Ja håller med. En händig man är ett måste.Glad Egentligen har jag väl bara en viss bild av vad jag normalt brukar gå på men om man ser till mitt X så var han totalt olik min stereotypa pojkvän.     

• lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-20 21:17:29 följande:
    Håller med dig, colan. Gud kan ta sig nånstans där solen inte lyser...
    HAHA nämen så du sägerOskyldig
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-20 21:23:08 följande:
    Tjo! Vilken härlig sommarkväll,sola skiin..och cruising på byn,jag har åkt med hojgänget såå jävla kul ,skönt,underbart ! I LOVE IT!   Helgen efter midsommar är det big lake run,då blir det till att åka yankeybil....;)

Apropå ålder..smågliin är ni hela bunten ...Cool

Fast en sak reagerar jag på,om kvinnan är betydligt äldre än killen så behöver det inte betyda att det är hon som raggar på han..Punkt!  ;)

Låter som du haft en helt underbar dagGlad Lite avis är jag minsann.

Nej självklart finns det yngre killar som går för äldre kvinnor och fantiserar om att ragga upp dem och även gör det såklart.  
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-20 21:26:07 följande:
    Sorry, är nog lite bitter.

Fullt förståeligtGlad
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-20 21:27:09 följande:
    Har provat lite olika sidor nu. Är det ingen som tycker HP håller ganska låg kvalité bredvid övriga alternativ?
    Har bara provat HP eftersom den är gratis. Och jag har ingen aning om den är bättre eller sämre än andra sidor. Vad har du för erfarenheter då?Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 21:33:08 följande:
    Vågar jag ens säga det? länge...

Kom igen viska....Flört var inte blyg
  • lemonina
    Anonym (Gud) skrev 2012-06-20 21:32:05 följande:
    Misstaget är mitt. Kvinnorna blev för kräsna och först när deras tid börjar löpa ut så ser dom de riktiga kvalitéerna hos männen. Det är anledningen män går för äldre kvinnor det är mindre besvär.

Öh!!! Trodde det var djävulens påhittFlört

Skoja bara! Ser inga fel med det var och en bestämmer själv. Även om jag kanske tycker att det är lite udda när exempelvis 20 åriga killar gillar 60 åringar. Kanske blev lite avskräckt efter fråga olle dokumentären.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!