Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-20 17:03:44 följande:
    Hahaha, fattar att du inte känner dig så sugen på honom:)
    Hade för övrigt en kund för länge sen som på allvar trodde att jag var intresserad av honom, tilläggas bör att han var sisådär 70 bast och jag runt 25. Yeh right!
    HAHA fattar inte vad de tror ibland! Usch då  var du väl helt skräckslagen. Tycker det i och för sig är lika äckligt med dessa övre medelålders kvinnor som finns på vissa ställen som håller på att limma på småkillar. Ungefär samma som man hittar på Viking Line hehe. Hoppas verkligen inte att jag blir så. Blir jag så, SKJUT MIG!!Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-20 17:22:09 följande:

Haha har nästan kännt mig som en sån när jag spanat på småpojkarna på stan :P Visserligen inte mer än 7-8 år yndre än mig men de får nog fan växa till sig lite först... Men fina att titta på iaf! xD (förtydligar just in case att de iaf går på gymnasiet) Jag början fan bli gammal när det innebär att de är småpojkar tror jag...
    Vaddå gammal?! Är inte du typ 25 år? Ja fast om du då tittar på killar som är 7-8 år yngre så går de i och för sig på gymnasiet hihi.GladJa titta får man göra, men kan nog inte säga att jag tittar på så unga killar. Tror inte att jag tittar när de är yngre än 25 år, fast det kan man ju i och försig inte veta. Eller jo såg en het 21 åring här om dagen hehe.
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 17:22:37 följande:
    Fick mest äckelkänslor... Kan lova att jag flydde ut på lagret så fort han var inne efter det, äckliga gubbe...

Men det är ju inne nu med unga killar och äldre kvinnor så..... Nä jag lovar jag skjuter dig om du visar sådana tendenserSkrattande

Usch ja gubbsjukan är inte att leka med. Kräks

Vad bra då är vi överens om jag börjar dreggla efter 20 åringar när jag är runt 50 så letar du upp mig och skjuter mig.  Flört
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 18:03:33 följande:
    Helt överensGlad
    Jag hade ju en dejt planerad idag men det blir inget vi har inte hörts på ett par dagar och jag är inte tillräckligt intresserad för att höra av mig. Tycker det är ofta det bara rinner ut i sanden innan man ens har träffats. 

Men imorgon ska jag iaf in till stan med några vänner, det är tydligen någon spelning med flera svenska artister. Tur jag har vänner som har koll för jag har det då inte..

Hur gick det med han som du skulle träffa för någon vecka sedan och ni hade avtalat plats och tid men som inte svarade på sms? dök han upp?

Ja rinna ut i sanden gör det för mig med... Men då är det ju inte rätt:) 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 18:08:47 följande:
    Cocacola: Meh du kan ju inte skriva att du är gammal!!! Fy 30årsdagen närmar sig ju med stormsteg här *ångest*
    Mmm kommer ihåg vilken ångest jag hade inför min 30 års dag. Så mycket man skulle ha gjort innan. Nu två år senare har de fortfarande inte infallit men nu har jag gett upp på att jaga "riktlinjer" och normer som andra skapar. Jag har iallafall haft kul fram tills nuSkrattande 

Så fort dagen är förbi lägger sig nog ångesten ska du se hihi    
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 18:12:46 följande:
    Värst vad ni är unga allihopa, jag har redan passerat den gränsen ju, jag är numer närmre 40 än 25. Men det är skit samma för jag känner mig fortfarande som 25Flört

Jag medSkrattande
  • lemonina

Jag ska avlägga ett för tidigt midsommarlöfte!

Tänkte att jag inte ska sätta på datorn över hela midsommarhelgen. Undrar om jag klarar det heheFlört  

• lemonina
    takida skrev 2012-06-20 18:38:22 följande:
    Ja han dök upp, han var både charmig, trevlig och rolig.
    Vi hördes av dagen efter men intresset kändes rätt svalt. Men hur som helst så är han utomlands nu, tänkte att jag hör av mig när han kommer hem så återstår att se om det blir följetång följer eller ej. 

Men vad skönt att han dök upp iallafall. Skulle inte vara så kul att stå där och vänta och ingen date kom. Ja men då får du väl se ifall det blir någon repris med honom när han kommer hem då.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-20 18:55:38 följande:

Vad ska man ha gjort innan? Skrattande

Ja du då trodde jag att jag skulle ha hunnit få barn, vara klar med skolan, ha ett betydelsefullt jobb och samtidigt levt livets glada dagar. Det enda som åstadkommits var att leva livets glada dagarSkrattandehaha. Men vad fasen ångrar ingenting egentligen. Vet inte ens om jag vill ha barn. Har aldrig kännt den där längtan som många kvinnor kan göra. Men kanske ändras om jag träffar mr Right! Kanske är en försvarsmekanism som sätter in när man är singel eller någotObestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!