Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-07-04 13:15:37 följande:
    Är nyfiken på hur ni alla ser ut!

Ja med, men snart kanske vi får reda på det om folk skriver i sig på listan till kryssningenGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-04 14:01:21 följande:
    Har haft åt mohikanhållet men nu har jag kämpat ett tag för att få ut längderna igen. Nu blev det lite kortare bak och strax under öronen fram:) 
    Hade nog velat ha en lite fräckare frisyr men testar detta ett tag så får jag se vad det blir nästa gångSkrattande

Det låter häftigt. Jag har alltid velat prova någon kort frisyr men är alldeles för feg och tror jag skulle sakna mitt långa hår. Har haft victoria beckham nacken ett tag samt Robins första frilla när hon var typ 16 men då såg jag ut som ett får.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-04 15:17:07 följande:
    Nu ska jag fixa till mig för kvällen som börjar med lite skumpa hemma hos min vän, sen blir det vin på stan innan det är dags för kvällens höjdpunkt: MadonnaGlad
    Idag mina kära vänner är jag i mitt essäFlört

Härligt du! Ha en toppendagSkrattande
  • lemonina

Imorgon får jag äntligen komma hem till min lilla etta och känna staden omkring mig. Får krupp här på landsbyggden. Visst är det rogivande i ungefär en dag, sedan vill jag se människor. Hur är det med er i tråden då?

Någon date på g?Glad 

• lemonina
    Glädje58 skrev 2012-07-04 21:52:20 följande:
    Är det någon som har provat InsidanFörst

www.insidanforst.se/ 

Nej har jag inte provat. De kommer nog inte hända heller eftersom man inte får ha en riktig presentationsbild.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-04 22:30:28 följande:
    Konstigt, jag kände samma sak.. men man vet aldrig.

Gå på magkänslanFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-05 18:52:32 följande:
    Försöker skriva en ny profiltext men det går sådär... Man borde kunna blocka alla som inte har bilder samt alla i fel ålder Och varför i hellskotta skriver man "Hej hur är läget?" grrr! Är trött på att sålla ut de vettiga mailen!

Mmm vet vad du menar. Lyckoänslan som infinner sig när man fått ett mail, och när man sedan inser att människan inte har profilbild.Skrikandes
  • lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-05 19:05:19 följande:
    Jag håller verkligen med dig, många tar sig inte alls tid att ens försöka skriva något vettigt. Sen stör jag mig på att många inte ens använder sig av stor bokstav vid ny mening...

Håller med dig samt skriver oxå istället för också. Det kan man väl göra ibland, men första intrycket liksom....
  • lemonina

Den här Badoo sidan verkar inte helt dum. Har precis blivit medlem och man kan chatta direkt och se vilka som finns i ens närhet. Glad

• lemonina
    takida skrev 2012-07-07 15:41:50 följande:
    Kostar? Jag får mail från badoo ibland att nån skickat meddelande men jag har aldrig ens varit inne på sidan...
    Det är vissa delar som kostar. Exempelvis ändra färg på bakgrunden eller se vilka som vill träffa en. Men man kan se vilka som varit inne på ens sida och och gå in på profiler och chatta samt hur nära folk bor. Jag tror att du fått mail om någon från din mail-lista blivit medlem.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!