Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-07 16:53:14 följande:
    Blev också medlem nu, men sidan känns lite rörig eller så är det bara jag som inte fattarSkrattande
    Ja det tar sin lilla tid innan man får till det. Men fyll i dina intressen osv så du har tillgång till att se vad andra folk gillar, samt lägg till tre foton då får du se allas bilder. Håller på att chatta upp någon nuTungan ute
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-07 17:04:39 följande:
    Hoppas du lyckas hålla isär dem baraFlört
    Haha ja det är en konst kan jag sägaSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-07 20:22:22 följande:
    Chattade med två st nu, den ena vill ha en busig tjej som visar mer än ansiktet i webbcam, den andra vill bada nakenbad. Sidan känns inte så seriös direkt..
    Oj då. Sådana skamliga förslag fick inte jag iallafall.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-07 20:32:37 följande:
    Va glad för det! för det klarar jag man sig utan. Men han med webbcamen ville ha busiga tjejer, jag ser tydligen mer snäll och söt ut.

Ja det är jag faktiskt tacksam över. Nötter det finns! Skrikandes
     Var lite busig och be honom dra åt skogen.  Men någon intressant måste det säkerligen finnas på sidan.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-07-07 20:33:28 följande:
    Vad duktig man är nu. Ska cykla till och från jobbet i en vecka nu. Cyklat två dagar nu. Hoppas man blir av med några kilon nu.
    Det är bra kämpat!
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-07 20:56:25 följande:
    Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha. Har haft en riktigt nice eftermiddag också. Hittade en restaurang mitt i skogen till min stora förv¨åning, alltså allvarligt talat mitt i skogen.... flera mil grusväg åt bägge håll lixom... hepp. Den hade visst funnits där i 15 år Förvånad Vi fikade iaf, frågade och den barska men vänliga fiska damen meddelade bestämt att de hade fika när jag frågade - det fanns kanelbulle. Så det blev det. xD Var på auktion innan, fyndat alldeles lagom.
    Någon trevlig person som var med dig på upptäcktsfärden?Glad
  • lemonina

Vilken rolig natt!! Igår gick jag och lade mig i tid så jag skulle vara utvilad idag. Men icke. Det har väsnats och tjoat och tjimmat utanför när folk skulle hem från puben. Sen började grannen tidigt i morse att flytta saker och istället för att hålla dörren öppen med hjälp av något så öppnade hon den varje gång hon skulle ut. Sen ringde en kille mitt i natten som jag dejtade för ett tag sedan pruttfull....Öh jag skulle nog kännt mig mer utvilad om jag varit ute själv.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!