Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-08 21:00:25 följande:
    Jag måste bara höra, ni som fått en mer seriös relation genom att träffas via nätet, när har ni då slutat att vara på sajten? Har ni pratat om det öppet att ni ska avregistrera er och i sådana fall hur länge har ni träffats? Funderar lite över detta då jag upplever många på nätet som lycksökare och bortskämda, att de vill hålla alla dörrar öppna ifall det kommer någon ny och ev bättre.

Har inte fått en seriös relation till någon jag träffat på nätet, men jobbar på detSkrattande
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-07-08 21:22:27 följande:
    Tja.. om den man träffar inte heller stänger ner sin sida, varför skulle jag? Jag skulle absolut stänga ner om jag känner det känns rätt och vi pratar om det och kommer överens om att båda ska göra det. Men så länge det inte ens diskuteras så får det vara.
    Det håller jag nog med om. Skulle inte stänga ned min datingsida om det inte kommit på tal. Men hur seriöst kan det i och för sig vara då med partnernObestämd
  • lemonina
    Cosan skrev 2012-07-09 01:05:04 följande:
    Skicka iväg polaren som är super snygg istället... jag råkade upptäcka att hon var lite ung och min polare är mer i samma ålder. 

Och han är verkligen snygg  Skrattande 

Jag skulle definitivt tro att du drev med mig. Man går väl på dejt för att träffa den som man avtalat tid med? Skulle bli jätte ledsen..
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-09 16:10:49 följande:
    Loggade in en snabbis på hp. Undrar varför det är så många som passerat 40 som kikar in på min sida?

Undrar också över hur han som var 43 och fått barn som ung tänkte? Nu vet jag ju iofs inte vad han räknar som ung men men tanke på att han är 17år äldre än mig borde ju kidsen vara iaf i närheten av min ålder.

Märker ni andra av stor åldersskillnadpå er och dem som kikar in? (fortfarande flest i vettig ålder dock men långtifrån bara) 

Ja någon gamling kikar in emellanåt hos mig med. Men nu har jag parkerat mitt HP konto. Nu är det bara Badoo som gäller här ett tagGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-09 16:49:31 följande:
    Det är hårt med semester... Har is i magen och hoppas vi slipper ett besök på sjukan.
    Är det någon som blivit sjuk?
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-09 17:21:05 följande:
    L: nej ingen sjuk men sonen ramlade med sin spark o har ont i sin hand:(
    Nä men stackars lilla pojk.Rynkar på näsan Säger som Heidi, hoppas han klarar sig utan sjukhus.
  • lemonina
    Mandarina skrev 2012-07-10 09:09:02 följande:
    Ha tröttnat på Hp. Nån som har tips på ett annan dejtingsite?? Vet att det finns flera andra men vilken ska man välja? Funderar på om man ska ta en betalande??

Prova Badoo. Allt är inte gratis men det väsentliga och man kan chatta direkt:)
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-10 11:45:28 följande:
    Vilket underbart semesterväder, regnet bara öser ner. Får bli en dag inomhus spelandes lite spel och glo på film.

Japp riktigt skitväder. Var så uttråkad så jag rengjorde kylen.Obestämd

Var på en intervju igår för ett extrajobb, sökte det ifall jag inte hittar något heltidsjobb så då kan det vara bra att jobba lite vid sidan av som jag pluggar. Det kändes jätte bra i trots alla knepiga frågor. Som att sitta i heta stolen. Men det som kan ligga till min nackdel är att de kanske vill ha någon som extrajobbar längre än ett halvår. Men ska få svar på Måndag iallafall.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!