Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 10:06:11 följande:
    Jag har aldrig pratat med en dejt i telefonen innan en dejt. Inte efter heller förvisso. När jag dejtade februarikillen blev jag livrädd när han ringde efter att vi ändå setts i två månader Men nu går det hur bra som helst

Brukar ni prata i telefonen med dejter?

Nej jag föredrar faktiskt att sms:a innan dejten för även jag har telefonfobi. Första nätdejten pratade jag med på telefonen några gånger, han som var dejten från hell.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-11 12:46:42 följande:
    Min röst är tydligen kanon.. har jag hört.
    Däremot så är väl resten inte så bra.  

Själv så tycker jag att jag låter efterbliven eller något om jag hör mig själv. 

Låter du som George Clooney eller Christer Sjögren?Drömmer

Varför skulle inte resten vara bra? du har väl bara inte mött rätt matchning än.  
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-07-11 13:04:19 följande:
    Det har faktiskt hänt. Jag gick på dejt ändå såklart. Han var inget för mig. Men vi är fortfarande vänner. Men jag blir lite full i skratt varje gång jag pratar med honom i telefon...haha.
    Haha förstår det. Vet inte hur jag skulle reagera själv, men jag hade nog hållt god min.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:04:20 följande:

Ajajaj var han trevlig i telefonen då?
    Ja han var trevligare på telefonen än irl. Annars hade jag nog inte gått med på att ses.
  • lemonina

Vilken fin bild föresten Vanilla!Glad

Det här med Badoo var lite jobbigt måste jag säga. Synd att man inte kan gå in och vara lite osynlig ett tag. Känns som om de bara sitter och väntar på att jag ska logga in. Ja två killar alltså. Idag har jag varit inne i knappt två minuter och då hoppade de på mig på en gång. Jag vill ju smyga runt och kika lite hihi.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:12:11 följande:
    Hoppas verkligen inte det är samma för mig då

Nä det tror jag inte du behöver oroa dig för, han var "one of a kind" denna snubbe.Flört
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-11 19:17:21 följande:
    Varför inte bara säga till dem att låta dig vara ifred?
    Men jag vill prata med dem, men inte hela tiden.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:15:58 följande:

Tack brukar få några söta inbox från singelherrar när jag byter bild så nu är det bara att vänta på att inboxen lyser Man får inte vara dum

Haha kanske ska byta mina citroner då och se vad som händer då. Skrattande
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:21:20 följande:

Do it!
    Det brukar bara vara en som skriver och frågar ifall vi kan prata lite och sedan har jag fått något medelande i gästboken med. Glad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-11 19:23:18 följande:
    Så om det var någon du gillade väldigt mycket och tyckte om att prata med, så skulle det kännas helt ok om personen smög omkring och undvek dig, utom ibland? Intressant resonemang. Du kanske borde föreslå för Badoo att de skall införa den funktionen.

Nä men så fort jag går in där så behöver det inte betyda att jag har lust att chatta just då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!