Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-11 19:24:02 följande:
    Fast inte mot meloner.. Drömmer

Nä inte meloner haha:)
    Racer x skrev 2012-07-11 19:25:05 följande:
    Låter som en bra ide

Vilken frukt gillar du?
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-11 19:27:40 följande:
    Men säg det då.

Ja men jag vill inte att de ska ta det fel. Jag får väl helt enkelt svara lite långsammare.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-11 19:33:01 följande:
    DET listade jag ut på egen hand. Så du menar att det inte hade känts okej om någon annan gjorde så?

Men jag är inte där för att dejta utan träffa nya människor, vilket jag skrivit i min presentation så de får väl göra vad de vill. Men ibland kan jag väl tycka att de kan låta mig ta initiativet till att börja prata med dem.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:30:36 följande:

Det är ju så kul att få ansikte på folk i tråden
    Nja vill inte lägga ut min bild här. Men blåa tomater går bra haha. Men tror inte det finns i verkligheten va?!Flört
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-11 19:35:45 följande:
    Ja, eller så svarar du när du har lust helt enkelt.
    Ja det med.
  • lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-11 19:54:19 följande:
    Oj vad ni skriver!

Angående detta med att prata i tele så har jag faktiskt aldrig gjort det innan en dejt, en som har frågat men jag sa då att jag inte var förtjust i tele och det accepterade han. De andra har bara velat maila på sajten och SMS:a. Han jag ska träffa SMS:ade tidigt i morse och sen har vi messat fram o tillbaka litegrann under dagen. Mysigt tycker jag. Men som sagt, jag skulle ju inte ha så höga förväntningar

Ni som har haft dejter from hell, vill ni berätta hur dessa var? Jag har varit på 2 riktigt dåliga, en där killen ställde alla möjliga frågor till mig utan stopp, det blev som ett polisförhör kändes det som. Allt från vilken min favoritfärg var till detaljerade sexfrågor. Tillsist sa jag stopp, tackade för mig och gick. Den andra var supersnål, sa i var och varannan mening att allt var så dyrt, var man kunde handla billig mat osv.. suck.
    Haha ja det är bara att leta vidare dåGlad Men nej ha inte för höga förväntningar. Ha inga förväntningar alls faktiskt utan ta det som det kommer.    
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 20:14:37 följande:

Skinnet på näsan blev bättre iaf, tackade för mig och avslutade

Ja men det är sådant jag skulle behöva fast, Eeh! om det ska krävas sådant då vet jag inte riktigt. Men ibland tror jag faktiskt det är någon som utsätter mig för anger management för att det händer så mycket konstigt. Kanske dags att bli arg!Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!