Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hyr en lokal och kör ett tema 30- års party. Svinsköj typ sjörövarparty. Du är ju sjörövar sessan som är på jakt efter din pirat som du skall hitta o följa med på äventyr...

• starchild81

Jaaaa Gud en snorfull Jack sparrow var jag när jag hade mitt party.. Blev lite förmkt Rom den kvällen ;)... Men kul va det

• starchild81

Mmmmmm Ne Gud jag hoppas att de bilderna aldrig kommer ut ;)

• starchild81

Det är nog så som man lättast lockar mig till en dejt. Captain Morgan och god mat skratt... Då skulle jag tillockmed kunna tänka mig att åka till Malmö och det e långt.....

• starchild81
    Anonym (smådesperat) skrev 2012-02-02 17:03:45 följande:
    jag firade den med att vara nydumpad. Har man inga vänner så har man inte.
    Det går att fixa nya vänner.... Såvidare du inte bor i en håla.....
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-02 19:23:23 följande:
    Men den här träffen i Gbg finns det någon info om den? Vad är det tänkt att ni ska hitte på? Får man hänga med på ett hörn om man är snäll? Inboxa gärna om ni ej vill skriva i tråden:))
    Nee bara om kvinna är snäll... Den 17 tror jag att det var för jag skulle jobba just den dagen =P 
  • starchild81
    Josun skrev 2012-02-02 19:26:45 följande:
    Vad är det med kvinnor och arrogans på nätet?

Spelar ingen större roll vilken sida jag är inne på... Ren chat, dejting eller t.om. sexrelaterat. I 8 fall av 10 då man anstränger sig för att skriva några rader eller meningar så kikar man och ser att de faktiskt läst meddelandet. Kan de inte kosta på sig ett litet "Hej" åtminstone?

Jag är fasen inte en sån som envisas heller så får man ingenting tillbaka är det väl hennes problem liksom. Men är det så underligt att man börjar fundera på vad som egentligen är fel?

Också undrar många varför folk börjar minimera antalet ord eller copy/pastear tillslut... Det är väl inte så underligt då man i princip aldrig får svar?

Usch vad bitter jag känner mig just idag... Nytt försök imorgon :)
    Haha säg att hennes hår ser förjävligt ut eller nått i den stilen fast på ett finare sätt, då får du svar 8 av 10 ggr 
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-02 19:34:41 följande:
    Starchild: Hahaha jepp då hade jag svarat, arg som ett bi!
    precis kallas för omvänd psykologi. Om en kvinna får 20 beundrar mail på en dag blir hon lite smått smickrad.... Men om du istället klankar ner på ngt känsligt typ håret då jäklar smäller det.... Då får du värsta långa svaren.... 
  • starchild81

Skall göra en empirisk undersökning här o nu ;) droppar ett mail till ngn stackars krake på HP där jag klankar ner på hennes hår....

• starchild81
    NatalieH skrev 2012-02-02 19:50:39 följande:
    Ta mej, ta mej
    ne fan tycker ju om dig men nu har jag droppat ett mail här på HP där jag frågade vad hon hade gjort med sitt hår...asg
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!