Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 11:04:30 följande:
    Haha jag har aldrig varit på tråkig dejt. Har förvisso bara varit på två. Men båda har inefattat flygresor och övernattning Fast man kanske ska ta sig i kragen och testa vanlig svenne banan kaffe dejt någon gång...
    sjukt tråkigt med svenne banan dejt.... Finns ju universeum, museum, Båt, grillning i solnedgången med vin i en park... Gäller ju bara att tänka o va lite kreativ ^^
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 11:17:20 följande:
    Eller goasthunting med kaffe i en bil mitt i natten i skogen!!! Fast kan hända att man som tjej skulle bli lite nervös om en kille man aldrig träffat drog ut en i skogen mitt i natten förvisso...
    finns här i göteborg Spökvandring och trerättersmiddag  med sommarteatern kostar 599kr då är det under ordnade former och det e en riktig höjdare.... Speciellt om tjejen e lite spökrädd och inte vågar sova ensam efter en sådan dejt som garanterat blir lyckad hihihi 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-01 15:11:30 följande:
    Det är bra att ha ett ansikte på profilen. Fler borde göra som du och jag.
    hahah japp =)  fast jag står ju för allt jag skriver så då kan jag likväl slänga upp en bild ^^ 
  • starchild81
    IeIIebror skrev 2012-02-01 15:16:55 följande:
    Va? Jag?

Tack
    aa *s* ett riktigt "mee love you looong tiiimmmeee" ansikte *asg*
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-01 15:47:32 följande:
    Ja..? Det är fortfarande jag.
    vilket fiiint skelettansikte du har.... Riktigt smeckert må jag säga, det klär dig ^^ 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-01 16:17:00 följande:
    27/10 hade jag det. Umm.. fel referens. Det är inte ens ljummet.
    hmmm som vanilla sky? =P ^^
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-02-01 16:36:04 följande:
    ja det är ju alltid trevligt med ett ansikte så man ser hur personen i fråga ser ut som man pratar med
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 16:54:28 följande:
    Va? Vanilla what?!
    vanilla sky är en film..... Dock vet jag inte om det finns ngra tjejer som gillar den ;) skratt
  • starchild81
    Legacy skrev 2012-02-01 20:02:11 följande:
    Okej den f;rsta som ber'ttar hur FAN man st'ller om google fr[n arabiska till engelska f[r en stor fet kyss :)
    Eftersom egypten uppenbarligen inte kan f[ ordning p] sitt f;rbaskade tr[dl;sa n't s] fiock jag l[na en dator, n[got desperat som man 'r s[ Flört

(nej, a+prick a+2 prickar o+2 prickar finns inte)

Men jag lever, och jag har v'l lite att l'sa ikapp nud]

Om ni tjejer n[gonsin vill k'nna er liksom som att ni 'r efterl'nhgtade och extremt uppm'rksammade s] kan jag rekomendera att [ka hit. Fast jag v'ntar 'nnu p[ att n[gon vill ge mig en kamel.!
    kostar 100 kr att komma upp på kamelen och 300 för att få komma ner... Se till att ni gör upp priset innan du rider ;)  Kyss
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 20:45:44 följande:
    Legacy: Finns det några heta män där nere?

Åh hå hå kan inte alla irländska- italienska och finlänska män mellan typ 28-33 flytta till Eskilstuna. Eller då kanske tv 3 är lite sugna på att köra en dokusåpa "Vanilla söker kärleksinvandrare". Åh släng in några norrmän också

Eskilstunas manliga singelutbud har resulterat i en kille som det nästan blev en dejt med men som fick avbokas när vi upptäckte att hans bror är min ex-makes bästa vän, vars fru jag även umgås med och som gnällt över att hennes makes bror har en ny blond dryg tjej var och varannan vecka:)) finns bara ett ord gör den här stan INAVEL!
    E-tuna haha fanns ju bara massa finnar där ju i Torshälla, va tvungen att lära mig finska för att kunna kommunicera... ^^ 

Du får la åka dit till pizzerian vid torget i Torshälla den som ligger närmast bussarna.....  Massa finnas som hänger där ^^ 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!