Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-21 10:07:03 följande:
    Han är Göteborgare, han är van att ducka kulor och brinnande bilar.
    jo alla killar e så jäkla desperata  nu för tiden  ;) CoolTungan ute
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-21 10:37:40 följande:
    Nej inte alls, starchild81 är verkligen så bra.. he is The One!
    haha nja snarare lite åt det dekadenta hållet med inslag av viss intelligens, dock har jag hög social kompetens när jag vill...  ;) 

Sådan är jag, tror att det e en rätt pricksäker beskrivning av mig...... 
  • starchild81

Aaaaaaaaaaarg idag på Windows igen morr..... Att en dator kan sabotera en hel dag grrrrrr Ne imorgon blir det Linux massa år sedan jag hade det senast men nu får det vara bra..... 

Hoppas att alla era dejter har gått bra iaf =)  

• starchild81

Trodde det var insidan som räknades... =) Eller skall du ha han i en bur och sitta o beskåda han hela dagarna Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk} ^^ *flin*

• starchild81
    takida skrev 2012-01-22 23:26:43 följande:
    Haha, vilken härlig tolkningSkrattande 
    Han e fin både på insidan och utsidan:) Insidan gör utsidan!
    va bara tvungen =) joo sant en fin insida gör ju att personen blir snyggare i ens eget tycke.  Uff snart måste jag gå ut o dejta ^^ Universeum here i come =) 
  • starchild81
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 04:38:48 följande:
    Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.
    Krama om vet precis hur du känner dig... Tom och utnyttjad, försök tänka positiva tankar umgås med dina vänner... Gör det du tycker om, tänk på dig själv och sitt egna välmående. Ingen skitstövel skall få sabba ditt liv.......

Tänk att snart är det sommar och sol, försök tänk vad du vill göra i sommar. Och låt inte detta gå över till misstänksamhet mot andra du träffar för det märks i mötet.....  Vi är alla olika och ja han var en skit men deppa inte ihop det finns massa fina fiskar ute i havet...{#emotions_dlg.flower}

Lycka till Solig  Hjärta
  • starchild81

woho skadeglädjen är total här nu ;) Lyckades med att klämma till gymnasiekompisen som är läkare med Zygots och la det på bergrund"s".... Fick lite över 200p att skadeglädjen kan vara så stor för ett spel... Moahahaha

Hoppas att ingen stackare får lida för det på operationsbordet ;) typ genom kastrering som ren och skär hämnd från hennes sida asg.....

Det jag egentligen undrar är varför skadeglädjen har en sådan positiv inverkan på ens dag? Vad tror ni?  

• starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-24 15:51:22 följande:
    har haft en härlig eftermiddag med barnen i pulkabacken Så nu dricker vi varm choklad
    Gud va mysigt avis ju..... Jag har pluggat hela dagen, känner mig tom i bollen..... Iofs det finns nog inte så mkt där ändå lita slamsor kanske ;) 
  • starchild81
    Legacy skrev 2012-01-25 19:39:04 följande:
    Ja haha jag sitter faktiskt och jobbar just nu har ett par timmar kvar, fick en skitkul grej att göra men som ska vara klar fredag! En stor presentation, jag som hatar att prata inför folk men det känns så bra efteråt när man liksom kommit över den där tröskeln

Såååå. Min kväll är jobb. Jobbigt höhö göteborgshumor  
     Haha det som är sååååå sköj... Alla blickar mot dig, kan ju inte bli bättre.....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!