Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-01-29 20:29:44 följande:
    man tänker bara på dom dåliga sidorna och förtränger dom bra sidorna
    sant.... Får göra det......  Men du hade en prins nu va? så då blir det ingen skärgårdsdejt..... eller? 
  • starchild81
    Legacy skrev 2012-01-29 21:23:25 följande:
    Det var nog inte bara det som hon inte följde med på för jag hängde inte med på ett jota vad du sa
    hmmm var är han den smarta killen som förstår mig och kan översätta mina tankar så kvinnor förstår vad jag menar ..... =P 

....  
  • starchild81
    IeIIebror skrev 2012-01-29 21:32:23 följande:
    han finns inte!!
    men titta vem som vaknat =) trodde du hade dött eller nått... 
  • starchild81
    IeIIebror skrev 2012-01-29 21:40:22 följande:
    nja kan väll mer kalla det för känslomässig berg o dal bana, med  avstängning av känslor som följd.
    Kan någon quinna tina ett fruset hjärta så hör av er 
    jobbigt värre.... jag har inte tid för kärlek nu =) massa med skolan o så ^^
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-29 21:51:35 följande:
    O där vaknade han till liv!
    jaaaa haha han som förstår sig på mig =) han med hög iq o grym social kompetens
  • starchild81

E d bara jag som är vaken ? ligger här o myser med plugg winnerbäck och varm choklad efter ett härligt 13 tim arbetspass haha sooova vad är det? 

• starchild81
    bellis79 skrev 2012-01-31 08:27:48 följande:

När man kan maxa på träningen igen, sover som en stock, är ej svullen av gråt i ögonen längre, tappar ej hår när man duschar, fått tillbaka aptiten och även loosat 2 kg i stressvätska..o detta på 5 dagar, hmm då inser man själv att man var i en dålig relation och hjulspår med honom jag träffade innan och att man är glad att man är så stark att man kan säga ifrån, för det är så här jag ska må!

Har skrivit ett långt mantra hur jag mått o vad jag tycker om honom just nu i min iphone så varje gång tankarna vandrar in i mitt huvud så läser jag det o tänker om igen.

Inte redo o träffa någon annan just nu men jag tycker inte livet är hopplöst heller.

Visst de tre första månaderna var underbara men sista nej.. man kan vara efterklok men ng som bara tar o tar o tar o ej ger ng tillbaka, som ej orkar ha sex, ej orka visa känslor , ej kan ta iniativ som är tröttt hela tiden o bara vill softa hemma o glo på tv, som blir arg för minsta lilla.. som tar mitt stöd för givet , som tyckt det vart bekvämt o ha mig för han har inga andra omkring sig som stöttar honom , som lever ett jäkla fasadliv.. o så sprack bubblan så vet han o hans ex inte hur de ska hantera allt o sina barn.. o tycker man om ng o inser att personen ( jag ) är lessen hela tiden, säger man inte till själv då , även om man mår kasst? tydligen inte.. synd bara att snälla o omtänksamma människor blir drabbade..

Denna vecka så fasas han ut helt och jag ska bara vara ego o göra mina saker!! om man är så jäkla glad att man har sina vänner, familjen, jobbet, träning o hälsa o lgh o lön.. att en liten ynklig man inte ska förstöra mitt liv! Punkt slut:)

Go girl Flört se detta som en lärdom bara nu vet du vad du absolut inte vill ha...... Nästa gång ser du till att hitta ngn med livsenergi, ett förhållande handlar ju om att ge och ta... 

Att göra roliga saker tillsammans, jag har pissmkt att göra i skolan läser ju 150% jobbar heltid denna månaden. Detta klarar jag av då jag har härliga vänner, och har  fundamentalt positivt tänk och tränar med måtta.

Du väljer ju själv vilka tankar du vill tänka och vad du själv vill göra. Gör det som gör dig glad hädanefter, kanske är dags för att börja med någon ny aktivitet? Bergsklättring? Min kusin va lite i samma läge för massa år sedan. Hon träffade sin kille genom att klättra i berg, de är nu förlovade och har barn....  De har världens roligaste liv fyllt med aktiviteter, fart o fläkt. 

Lev livet nu Bellis, du lever ju bara en gång.  
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 10:14:52 följande:
    Ny: What? Vilka knäppisar! Ge match en chans! Har aldrig fått någon sån kommentar där Sen är de ju väldigt tydliga med att den sidan ska vara seriös...

Umgås ni andra privat också utöver här i tråden? Ni verkar känna varandra ganska bra?
    Nja jag har träffat en här i tråden iaf ;) vill gärna ha ett ansikte på de som härjar här.......
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 10:31:19 följande:
    Starchild81: Tur att jag har ett ansikte i profilen då
    japp haha ;) tänkte försöka träffa några fler här i tråden med.... Typ en gång iaf, det är ju bara för jag e nyfiken. Det är ju bara en person som jag lovat dejt här i tråden iaf..... Det står jag för om hon inte nobbar dejten..... 
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 10:48:41 följande:
    Starchild81: Spännande! Nu blir man ju nyfiken!!!
    japp ;) haha ^^ tänkte ta båten ut till ngn ö när vädret tillåter..... Alltid trevligt att göra ngt annorlunda istället för fika bio promenad o gud allt tråkigt som folk gör på sina dejter.... 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!