Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-02-08 15:16:27 följande:
    Bra jobbatSkrattande
    yepp kalas bra änna....kunde tagit med mig ngn dejt till Venedig istället och åkt gondol i solnedgången vore bättre investerade pengar.... men men nu har jag iaf två skjortor som bara finns i 300 ex iaf ;) måste alltid tänka positivt... hihihi
  • starchild81

Sitter här o gäspar bara 7 Tim kvar på min arbetsdag garv;) vart inbeordrad till till Halmstad idag skratt... Har massa specialutbildningar på andnings och sug utrustningar ;)

• starchild81

Personlig assistent ;) tjänar massvis med stålar extra på det.. Nu kollar jag film o surfar haha vi har massvis med usk där jag är nu som bytt upp sig pga lönen ;) synd att klaga.

• starchild81

Midvinternsttens köld är hård stjärnorna glittrar o glimmar endast Star Child är vaken ;)

• starchild81
    kristinah skrev 2012-02-09 14:47:29 följande:
    men HUR ska jag göra? Har en eventuell date ikväll men jag har ingen lust alls.
    Det är saker som kommer fram hos honom som jag känner att jag har svårt att tänka bort.

Visst ska man gå på magkänsla? Det här känns dödfött, visst kan det vara en trevlig kille att hänga ett par timar med men jag vill absolut inte inleda ett förhållande med någon som är medelålders och inte verkar ha tagit tag i sitt liv ordentligt. Han är säker supermysig och glad och härlig - men jag vill träffa någon som är stabil.

hur gör man?
    säger tyvärr - har ingen lust - eller ljuger man ihop någon vit liten lögn om att man är sjuk 

eller går man på daten iaf 
    Gå på dejten, säg att han var jättemysig dock kändes han förmycket som en kompis och du skickar smset o önskar han lycka till i framtiden o säg att kärleken är ju svår.... ....

Skulle du vilja bli rådissad  sj? han kanske har sett fram emot detta... Jag tänker alltid på vad mina  handlingar kan medföra.... Kallas för reciprokt beteende mönster om alla här i Sverige skulle varit snälla o hjälpsamma skulle vi antaagligen inte left i detta samhällsklimat vi lever i nu.... 
  • starchild81

Grrr har glömt mitt "p"-piller idag morr ^^{#emotions_dlg.djavulsk}

• starchild81
    kristinah skrev 2012-02-09 15:35:19 följande:
    Starchild - jo...sant

men jag är rädd för att jag kommer att gilla honom, det är ju det som är problemet. Jag vill INTE falla för nån oansvarig slacker igen....  
    ^skriv ett långt mail då där du är totalt ärlig... Börja med att säga att det är inte han det är fel på utan dig och att det är såhär du känner...........
  • starchild81
    kristinah skrev 2012-02-09 15:39:42 följande:
    är det mig du morrar åt?
    nej haha =) jag måste ju va neutral här i tråden nu..... maj månad närmar ju sig med stormsteg....
  • starchild81
    Legacy skrev 2012-02-09 16:22:31 följande:
    Jag trodde det var det du menade att Kristinah skule ange som orsak att hon inte kunde gå på daten.
    hahahah neee Pronaxen piller....=)  Skall börja lira Rugby i sommar igen saknaden är för stor o då måste jag knapra de pillerna nu ett tag så knät blir bra.... 

Suget går upp över mina öron, det är ngt speciellt med elitidrott........  
  • starchild81
    kristinah skrev 2012-02-09 15:52:36 följande:
    vad händer i maj?
    Detj =P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!