Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha heidi samma här min e 180 ;) skratt

• starchild81

Heidi; Massageolja med hallonsmak e bättre, o mindre kletigt... Skratt

• starchild81
    NatalieH skrev 2012-02-05 23:10:00 följande:
    men ni ska ju gå på dejt :( hur ska det gå om du inte vill leka med glassen
    Ja om hon är singel :) det verkar variera väldigt mkt *flin*{#emotions_dlg.djavulsk} ^^
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-02-06 00:08:15 följande:
    Jag har varit singel sen slutet av maj, dock har man dejtat.Men sen vet man ju aldrig om man är singel i maj, lång tid till maj, mycket kan hända. Du själv kanske inte är singel i maj
     Jag tänker inte dejta aktivt förklaringen är, desto mer du dejtar o får nobben desto fler spärrar bygger du upp..... Människan skapar lätt negativa tankemönster som är svåra att bryta...  O hon som jag mobbade för håret har inte hört av sig konstigt nog *garv*

Jag kanske inte dejtar någon innan maj eller så kanske jag är upptagen... Who knows 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-02-06 00:32:16 följande:
    hahaha märkas att du inte känner mig, jag bygger inte upp spärrar för att jag får nobben av någon. man får helt enkelt försöka se det positiva i det. Sen behöver det ju inte vara den andre som nobbar, utan jag som kanske nobbar eller ett gemensamt beslut.
    Haha sant ;) dock förstår jag ju varför vissa tjejer e singlar.... Minns när jag dejtade lite mer aktivt, alltså många tjejer hade nada koll på vad de sände ut o hur dem funkade i det sociala. Dock dejtar det massvis o det e bara fel på alla andra.

Bra att du inte tillhör den genren iaf..... 

• starchild81
    Madida skrev 2012-02-06 21:10:26 följande:
    Fick mail från en 27-årig kille som skrev att han alltid drömt om att "ha sex med en äldre kvinna". Jag är för f*n 30 år! Att kalla mig äldre kvinna (speciellt när man bara är 3 år yngre) är som att sätta sig på en bajsmacka och kasta sig ut för ett stup. Pucko!

asg =) det skrattet behövde jag efter allt plugg.....  Men lite gammal är du  ^^ 
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-07 21:26:37 följande:
    Hahaha ja, eloge till honom som pallar min ambivalens
    japp du får krama han från oss ;) 
  • starchild81

Instämmer blogga e sjukt bra ;) va så ärlig du bara kan......  

• starchild81

Hmm Känner mig så otroligt smart idag när jag skulle betala en faktura på två skjortor jag beställt.... Det kanske är bra om jag innan jag beställer kollar om priset är i $ eller i kronor.... Tyckte det vart lite för billigt ja, och självklart har jag slängt alla förpackningar...... 

Känner mig som ett äkta rikspucko idag......  

• starchild81
    Heidi1 skrev 2012-02-08 11:14:48 följande:
    hahaha vissa är ju rak på sak. Fick ett meddelande av en kille på zoosk. Fick hans telefon nr och sen stod det, ta för dig snygging

Det var det ända han skrev.
    kanske också borde testa det.... Räcker det med ett hej ? =P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!