Anonym (hoppla) skrev 2011-11-07 18:22:49 följande:
Sa; man könner väl vibbarna ganska snabbt på msn?
Min man och jag chattade massor på msn, men utan att det blev konstigt. vi lämnade små tramsiga god morgon/god kväll osv samt pratade om det mesta i många timmar. När vi träffades kunde vi konstatera att vi hade snappat upp varandras humor och uppfattningsförmåga väldigt väl! Om jag skrev ett citat och han blixtsnabbt kunde referera vidare så visste ju vi att vi hade samma bild och referensramar.
Kan tillägga att han aldrig ville att jag skulle vara "kreativ" framför webbcam. Jag hade inget foto, så han fick kika på hur jag såg ut i nyllet, däremot.
Ja, jag HAR ju kort på msn'en.. och på sidan. flera stycken. Nått vardagskort, nått min minsting tagit, nått "snyggkort" osv.. så är ju inte direkt anonym. Men från det till att säga exakt i vilket område jag bor, svara på massa frågor på kort tid och bli misstänkliggjord och påstressad.. näääää.. det fungerar inte för mig.. (fick mail på datingsidan nu att jag misstagit mig.. att det var synd.. att jag hade fel om honom..)
Han och jag klaffade till VISS del; verkade lovande. Sen det där.. nä.. synd.. men måste nog skippa det.. om inte annat så missförstår han och jag varandra totalt. Redan nu. Och hur bra är det då liksom..
Ja, hur man "pratar" på chatten, hur bra man fungerar där, kan motsvara ganska bra hur bra det fungerar irl.. vet, av gammal erfarenhet..
Glädje58 skrev 2011-11-07 18:29:00 följande:
Min magkänsla säger att det känns skumt. Se upp...
TACK! Synd var det.. för på flera andra sätt verkade han lovande.. *suck*
Nä. Tror jag kastar in handduken för ikväll.. finns väl fler fiskar i sjön, antar jag, och har som sagt INTE bråttom..