Anonym (ny) skrev 2011-11-07 12:36:21 följande:
lyssna på detta, hur skulle ni göra??
Den första killen jag hade kontakt med som verkade trevlig men inte riktigt hade "rätt" utseende som ni vet. Har inte hört av honom på ett bra tag och jag blev lite irriterad och eftersom jag inte känt mig HELT bekväm med honom så att säga och jag har börjat prata med en annan kille på nätet så sa jag det till honom.
Han har nämligen uttryckligen sagt att han inte tycker man pratar med flera samtidigt. Han kommer själv från en separation för flera år sedan där otrohet var inblandat.
Jag sa därför till honom att jag pratar med denna kille också eftersom vi inte lovat varandra nåt bara så han vet...
Då får jag värsta messet om att jag är en otrogen hora..typ nä men en tjej man inte ens kan lita på NU hur ska man då kunna lita på dig om vi blir tillsammans?!?! Att han var glad att han upptäckte detta nu etc.
Jag skrev att han inte direkt verkade intresserad och att jag bara pratat med denna kille hur han nu kan säga nåt sånt om mig efter det. Då sa han att jag inte skulle döma honom innan jag ens träffat honom :o
Då skrev jag "men DU kan döma mig efter att inte träffat mig?"
Då får jag ett sms där han frågar om vi ska ses...jag har inte s varat än...verkar inte direkt så lämpligt att träffa honom om han REDAN är svartsjuk. Jag skulle ju inte ens få titta på en annan kille om vi blev ett bra. eller vad säger ni???
Det här verkar vara rätt kille om du vill leva ett liv i misär. Dessutom kommer du att nerlusa FL med trådar där du är ledsen och förtvivlad. Dagens tips från mig är att du säger att du inte vill ha mer kontakt med honom. Skulle han återkomma, så är det bara att ignorera honom. Befatta dig inte med honom är du snäll.