Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nä, det var ju städa och packa jag skulle göra... känner mig liiiiiite smått databeroende! Hjälp!

• Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 13:35:09 följande:
    NS: Hahaha det är lätt hänt Nä det är sannt så jag fixade en bra profilbild och så hoppas jag att jag får lite mer respons.
    Klart du kommer få det.. nemas problemas! Satan vad jag känner mig positiv idag... uppe i varv så det heter duga...haha
    Vad mycket bra musik som man tycker om kan göra för en! Solig 
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 13:45:15 följande:
    NS: Ja musik är underbart för humöret Vad lyssnar du på? Just nu sitter jag och snöar in på gammal svensk pop typ Martin och Jumper hahaha
    Blandar lite från YouTube... så inget sådär speciellt just nu... sånt man blir glad och dansar lite av när man städar och diskar här hemma
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 14:32:07 följande:
    Hem till Stockholm med tåget om en stund... Hem till en jävligt tom lägenhet...
    Hade jag inte åkt till Norge i morgon hade vi kunnat fika
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 18:33:27 följande:
    NS: när du kommer hem igen kanske?
    Absolut! Det vore jättekul!
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 19:00:32 följande:
    Idag har vi haft en härlig dag med goda vänner:)
    Men sonen har redan somnat för kvällen hade hade ont i huvudet, inte första gången han har det hellerRynkar på näsan 
    Barn brukar ju inte ha det så det känns inte helt bra;( 
    Usch jobbigt!
    Hur gammal är sonen?
  • Night sky
    Chromakey skrev 2012-06-30 19:17:59 följande:
    Har du gett honom någon värktablett? Barn kan allt få ont i huvudet också men det rätt ovanligt. 
    Jag tror förövrigt det överlag är ganska ovanligt att killar får ont i huvudet, jag har det max en gång om året. men när jag väl får brukar det vara rejält, blixtar framför ögonen, synfältsbortfall och så en djävla värk, men det går över på någon timma om man ligger i ett hyffsat mörkt rum. 
    Migrän. 

Och det där är olika från människa till människa. Jag är tjej men har heller aldrig huvudvärk. Bara om jag har feber när jag är sjuk.
    Inte ens när jag är bakis  
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 19:23:42 följande:
    Han har varit lite gnällig och mammig idag och inte velat springa runt som han brukar men tänkte mest att han hade en dålig dag bara. Men när vi kom hem så sa han att han hade ont i huvudet men inte velat säga nåtRynkar på näsan
    Han är 7 år. 
    Nej nej ingen värktablett inte... Han sover ju nu så och tror det kommer vara borta imorgon. Klart att barn kan få det men det är som du säger ovanligt. Det här är kanske tredje gången på ett halvår han har så ont att han somnar redan vid kl sex. 
    Stackarn... inga andra symtom? Feber, ont i nacken, illamående, synstörningar osv?

• Night sky
    takida skrev 2012-06-30 19:37:08 följande:
    Nej han har bara huvudvärk. Han är annars världens friskaste kille som peppar peppar aldrig är förkyld ens. 
    Då är det nog som du säger, borta i morgon, ingen fara! {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 19:50:31 följande:
    Jag hopas på det, tack{#emotions_dlg.flower}
    Fan vilken hönsmamma man är iblandSkrattande
    Klart man får vara och ska vara det ibland!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!