Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Oj, missade visst sorry! Välkommen MissSaAnd

• Night sky
    Chromakey skrev 2012-06-30 21:32:00 följande:
    Fast ibland undrar man, drar man en nitlott och kostnaden varit hög så sporrar det inte alltid att ta en ny.
    takida skrev 2012-06-30 21:34:22 följande:
    Kanske inte men ju längre man väntar desto svårare blir det. 
    Och ibland behöver man se nytt så man kan upptäcka att det som var inte alltid var/är bättre!
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 22:13:10 följande:
    Har spenderat dagen hos en av mina närmsta vänner och hennes sambo. Jag och mitt ex umgicks ofta med dem förr i tiden Blev bjuden på grillat och fick en liten flashback av mitt förgångna familjeliv. Men det är så skönt för jag inser för varje gång jag tänker på det vilket bra steg jag tog när jag valde att skilja mig. Är så sjukt glad och nöjd att jag vågade!
    Härligt Vanilla! Så glad att du är glad och nöjd över ditt beslut!
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 22:18:15 följande:
    Börjar du få resfeber NS?
    Ja, lite Har packat alldeles för mycket som vanligt.. men kan inte välja bort saker. Vill ha med mig allt!

Skönt att du också känner att du gjort ett bra beslut! *tummen upp*  
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 22:46:07 följande:
    Ja att man aldrig lär sig det där med att bara packa det man behöverSkrattande
    Hehe ja, precis! Men jag behöver faktiskt allt jag packat
    Chromakey skrev 2012-06-30 22:46:23 följande:
    Funderar på om jag ska dra till USA ett tag...
    Vad ska du göra där då?
  • Night sky
    Chromakey skrev 2012-06-30 22:59:31 följande:
    Är mest sugen att åka någonstans, Men först har jag semester sen får jag slå en signal och säga att jag kan tänka mig åka så fixar jobbet resten. Dom har velat att jag ska komma ganska länge, men jag har inte velat eftersom jag inte mått bra till och från, men jag hoppas det är bra nu. Denna gång vet jag att jag inte har någon i sverige som jag längtar till, har inget band som är beroende av mig.
    Som en jobbresa då eller vad?

Ja, säger som de andra. Det är kanske utmärkt för dig att komma bort, se och tänka på annat! 

Precis som jag ska ta och försöka göra nu också ett tag. Sen blir det nya tag i höst

Jag tycker också det är lite utelämnade att gå ut på pub/krog själv... föredrar att ha sällskap
  • Night sky

Skärpning F! Hoppas du fått sova gott i natt! Du måste ändra dina tankemönster, du kan må bra igen och du måste tro på det!
    Du vill leva, du vill hitta lyckan och du vill fortsätta och ska fortsätta att leta efter den. Den som söker ska finna!
    Kram {#emotions_dlg.flower} 

• Night sky

Nu ska jag snart gå till mitt första jobbpass... ny arbetsplats, nya rutiner, nya arbetskamrater osv... jag är inte så liiiiite nervös just nu kan jag säga Obestämd

• Night sky
    lemonina skrev 2012-07-04 12:41:19 följande:
    Nu blir jag så nyfiken på hur du ser ut.Glad Har du långt eller kort hår?
    Är nyfiken på hur ni alla ser ut!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!