Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja, skål Madida! Skål

takida skrev 2012-06-28 21:51:37 följande:
    Ja tänk att man är kvar ett år senare... Men jag tänker ändå att jag haft ett år av många dejter en del lyckade en del mindre lyckade, jag var lite kär och lycklig ett tag. Visst att dejting suger rätt bra ibland men visst är det bra roligt iblandSkrattande helst när det blir spontana lite galna dejter!
    Jo, precis. Många dejter och äventyr har det då sannerligen blivit. Men önskar ändå mig den "rätte" Börjar tycka att jag dejtat länge nog. Själva dejtandet i sig började långt innan jag hittade hit till den här tråden för ett år sen
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 21:54:48 följande:
    En bra nyhet iaf: igår fick jag svart på vitt från Tingsrätten: jag är nu en skild kvinna!
    Vet inte om man säger grattis? Men tummen upp iallafall!
  • Night sky

Fick jag bestämma längd på min drömkille skulle han vara mellan 1.80 och 1.90. För lång är inte heller bra tycker jag. Jag är inte så jättelång själv

• Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 16:42:01 följande:
    NS: Word!
    Haha.. men du är ju ett antal cm längre än mig så dina gränser borde väl vara lite längre upp i skalan eller?
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 16:46:22 följande:
    NS: Nää faktigst inte gillar inte för långa killar
    Hehe... jag förstår. Ochdet blir lätt lite opraktiskt med kramar och pussar om man inte sitter eller ligger ner förstås
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 17:01:45 följande:
    Fast helt ärligt kvittar längden och så. Faller man så gör man
    Jag kan inte säga att längden inte spelar nån roll för mig.. killar kortare än mig går tyvärr bort. Men sen finns det killar jag kan tycka är förkorta, men då kan de ha nåt annat som kompenserar och har de det så kan det funka
  • Night sky
    Cosan skrev 2012-06-30 00:44:21 följande:
    Det var attans vad det ska vara svårt att hitta någon man passar med. Jag blir knäpp på detta dejtande. 
    Knäpp är milt uttryckt! Jag blir galen! Obestämd
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-06-30 01:11:21 följande:
    Jag kommer va som en dö sill i morgon när man ska va pigg och partysugen,vi ska börja kl 9,00..hua  NÄ! Go natt nu Bumble bees.......zzzzz 
    Godnatt!

Jag ska också sova. Imorgon är det packning, inhandling av diverse saker och städning som gäller. Just ja, får inte glömma att jag ska till frisören också...

Godnatt på er tråden! 
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 10:31:52 följande:
    Hm, undra vad vi ska hitta på idag då?
    Jag ska precis iväg till frisören och klippa mig. Sen blir det städa, handla och packa hela dagen. Sen drar jag mot nya äventyr!

Hoppas du hittar på nåt spännande att göra idag takida! 
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-30 10:47:34 följande:
    NS: hoppas du får en härlig sommar i Norge!!!
    Blir nog shoppingrunda och en tripp till trädgårdsföreningen för vår del idag;)
    Tackar. Hoppas bara det är bra arbetskamrater så funkar det mesta

Lemonina: Strunta i vinaren Strunta i sammankomsten lät ju tråkigt, du får väl försöka undvika honom lite snyggt eller nåt då

Vanilla: Ha profilbild. Galningar kan man aldrig skydda sig emot ändå  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!