Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Vid behov, nu är ju jag gravid och har mkt flytningar och då blir det ibland oftare än en gång per dag men det beror på hur skitiga de blir, typ om jag har mens och har tampong/binda så kommer det ju liksom inget i dom och då kan jag ha samma typ 2-3 dagar. Känner mig ofråsh om de blir kletiga eller stela tex...
Ja minst en gång om dagen, eller ja oftast en gång om dagen, ibland mer..
Även om man använder toapapper och torkar bort kiss och bajs så lär det väl ändå komma nå dropp i trosan. Usch och fy för att inte byta varje dag. Och under mensen. Varför inte liksom. Är ni rädda för att tvätta lr?
Varje dag och sällsynta gånger två gånger per dag, men jag har inga åsikter om dem som har mycket lite eller inga flytningar och inte svettas, och därför byter varannan dag/efter behov.
Detsamma gäller duschning, jag utgår inte från att alla är som jag, och dessutom vet jag att det inte är bra för huden att blöta ned och avfetta helt varje dag. Finns ingen anledning heller om man inte svettas mycket över hela kroppen, eller kanske jobbar med sopor, kryddor eller annat som sätter sig som en otäck doft över hela kroppen. Därför tvättar jag själv bara "utvalda delar" varje dag, och låter resten av kroppen (som inte luktar) vara till badning 2-3 gånger i veckan.
Sådant här är individuellt, och det blir nog fel om man dömer andra efter sig själv.
1-2 ggr/dag
varje dag så klart, ibland 2 gånger samma dag
Varje dag! Utan undantag.
Ofta man byter varje dag.. då hamnar ju alla i tvätten då finns det ju inga kvar :S
Varje dag e överdrivet tkr jag. Att duscha varje dag är också överdrivet. Isf varannan dag eller var 3 dag
3-4 ggr per dag. Blir lätt svettig och har problem med svamp