• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (gravvo)
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 23:42:50 följande:
    Behöver man byta trosor MINST en gång om dagen, så har man nog nåt otalt med sitt underliv.
    Det behöver man verkligen inte ha; det räcker med flytningar. Det har alla, och det är inget äckligt i sig utan helt naturligt. Men att frivilligt gå runt med intorkade eller blöta fytningar i sina trosor, det är verkligen minst sagt ofräscht.

Luktar man illa från underlivet beror det säkert på att man tvättar med tvål, då förstör man ju hela bakteriefloran. Vagina är självrengörande och bör endast sköljas eller tvättas med olja utan paraffiner.
  • Dreams Never Ends
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 23:47:00 följande:
    Jag vänder på dom. Mindre tvätt vettu.
    Förstod väl det
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:05:37 följande:
    Han kanske inte vågar :P
    Varför skulle han inte våga det? Han ser ingen anledning till det snarare.
  • Vonplimpton

Som kille måste jag fråga er som inte byter/tvättar er varje dag: Skulle ni kunna tänka er att utföra oralsex på en kille som inte bytat kalsonger och duschat på två-tre dagar?

Personligen ser jag det som en självklarhet att man byter varje dag. Nu är jag gift men hade jag varit singel och träffat en tjej som inte byter trosor varje dag så hade jag dragit snabbare än en avlöning...

• sirisdotter
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-02 05:28:54 följande:
    Jag skulle aldrig få för mig att använda våtservetter i mitt eget underliv - än mindre till mina barn. Vatten och vegetabilisk olja räcker gott och väl.

Våtservetter är effektivt för att få bort (petroleum)olja med, så jag kan använda det när jag har lagat cykeln, för att ta bort den värsta smutsen innan jag kan gå in och tvätta mig ordentligt (och då slippa kladda ner på vägen). 
  • Anonym (pensionär)
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-08-02 23:07:01 följande:
    Jag har ingen sperma på mitt tangetbord Gråter 
    Knappast jag heller.
  • Anonym
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 23:42:50 följande:
    Behöver man byta trosor MINST en gång om dagen, så har man nog nåt otalt med sitt underliv.
    Nej nej det behöver man inte allas ha. Att byta trosor åtminstone en gång om dag är helt normalt och även ett "friskt" underliv kan lukta om man inte tvättat den.
  • Anonym (pensionär)
    Anonym (gravvo) skrev 2011-08-08 23:52:31 följande:
    Det behöver man verkligen inte ha; det räcker med flytningar. Det har alla, och det är inget äckligt i sig utan helt naturligt. Men att frivilligt gå runt med intorkade eller blöta fytningar i sina trosor, det är verkligen minst sagt ofräscht.

Luktar man illa från underlivet beror det säkert på att man tvättar med tvål, då förstör man ju hela bakteriefloran. Vagina är självrengörande och bör endast sköljas eller tvättas med olja utan paraffiner.
    Vad stöder du dig på när du påstår att alla har flytningar?   Hänvisa gärna till någon vetenskaplig undersökning som kommit fram till att det är så.
  • Kattdamen
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 12:43:09 följande:
    Vad stöder du dig på när du påstår att alla har flytningar?   Hänvisa gärna till någon vetenskaplig undersökning som kommit fram till att det är så.
    Alla kvinnor har flytningar. Det är kroppens eget skydd mot infektioner.
  • Anonym (pensionär)
    Kattdamen skrev 2011-08-09 13:42:37 följande:
    Alla kvinnor har flytningar. Det är kroppens eget skydd mot infektioner.
    Jag ÄR kvinna,  jag har fött och ammat barn.    Flytningar har jag haft när jag haft gonnorre,  trichomonas -  inte annars.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)