• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (Minou)
    Kattdamen skrev 2011-08-09 13:42:37 följande:
    Alla kvinnor har flytningar. Det är kroppens eget skydd mot infektioner.
    Däremot har olika kvinnor olika mängd flytningar, hos vissa hamnar dessa inte alltid i trosorna, vilket var det jag antar att (pensionär) ville komma till.
  • LängtarEfterDiig

Varje dag! Det trodde jag alla gjorde :P

• Anonym (Minou)
    LängtarEfterDiig skrev 2011-08-09 13:51:44 följande:
    Varje dag! Det trodde jag alla gjorde :P
    Varje dag lär man sig något nytt Solig
  • Lindis1974

Vart hamnar flytningarna som inte hamnar i trosan då?

• Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 14:17:06 följande:
  • Anonym (Minou)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 14:17:06 följande:
    Stannar kring slidöppningen/blygdläpparna kanske? Så att man tvättar av dem därifrån, men de "faller inte av" i trosorna?
  • Lindis1974
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-09 17:22:05 följande:
    Stannar kring slidöppningen/blygdläpparna kanske? Så att man tvättar av dem därifrån, men de "faller inte av" i trosorna?
    Men om man inte dushar varje dag så blir det ju riktigt snuskigt att gå omrking med flytningar i slidan...
    Och varför skulle dem inte falla av.. jag hänger inte med alls.
  • Anonym (Minou)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:24:29 följande:
    Men om man inte dushar varje dag så blir det ju riktigt snuskigt att gå omrking med flytningar i slidan...
    Flytningar har du hela tiden i slidan, det är ju lite det som är poängen. Dessa ska man, som tidigare sagts, absolut inte försöka spola bort.

Nu är jag inte en av de kvinnorna med riktigt så sparsamma/ickeexisterande flytningar, så jag kan bara spekulera. Men tänk att det inte är så mycket som underlivet vill göra sig av med. Då blir det inte så mycket flytningar, och inte så mycket som kommer ut. Kommer det då ut extremt lite, så märks det knappt. Är du med på hur jag resonerar?Bäst på att svara på detta är väl en som är medicinskt/anatomiskt kunnig inom området.
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:24:29 följande:
    Inte alla kvinnor besväras av ständiga flytningar!   Tvärtom kan man i åratal leva helt utan flytningar.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)