Inlägg från: godistroll |Visa alla inlägg
  • godistroll

Aprilbebis 2012

Hejsan!! Jag har bf 30 april mitt andra barn. Hoppas det är ok att jag hänger på här??

• godistroll

Vad roligt för dig att få se lilla parveln. Men vad betyder KUB? Jag är lite efter när det gäller vissa uttryck :)

• godistroll

Hur mår ni tjejer? 

Själv ha jag haft ett hemskt illaående precis som förra gången. Fy sjutton hoppas de ska ge med sig för ni är jag less på att dejta toaletten. Rynkar på näsan 

Hoppas ni andra mår bättre? 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • godistroll

Ja blod är nog de man är som mest nojjig för iaf jag! Huua.. 
    Jag drömmer också mycket och konstiga saker, att min bebis föddes med strl 25 på fötterna!! ;) 

• godistroll

Hur säger de? Räcker de om man vaccinerade sig för 2½år sen eller måste man göra om det?? 

• godistroll

JohannaB Det får du gärna göra!
    Men om det är som du säger att de kanske räcker med tidigare vaccin kanske man slipper. Skulle va skönt det är ju inte direkt nå man längtar efter att trycka i sig en massa kemikalier.. Speciellt då de vart så omskrivet vaccin.. :/ 

• godistroll

Men visst om de rekommenderar att man tar det så har de nog sina grunder och man vill ju inte utsätta sin bebis för något. Bara för att man själv inte känner för att ta det.
    Ska höra med min BM men då kanske jag slipper ta den igen då. Glad 

Ang. mage så ha min tvär kommit  och stor på en gång. Men det är nog tarmarna som gör de..? Fast med andra så kan det synas tidigare och mer har jag hört! :)

• godistroll

Vi är sugna att kolla vad det är för något!! Är också så nyfiken av mig, vi kollade med dottern så de blir nog även denna gången!

Är bara rädd att det ska vara två! Har blivit stor så snabbt och jag är ju bara i vecka 12 ännu.. :) 

• godistroll

Karisma är du Lycksele bo? De e jag med vad roligt med att de fanns en till i samma tråd!! :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012