Aprilbebis 2012
Inte jag heller innan idag. Men det var väl inte bevisat att det skulle va skadligt utan hade väl visat att det kunde bidra men inte bevisat och då är det helt ok för mig att hon är försiktig. :)
Inte jag heller innan idag. Men det var väl inte bevisat att det skulle va skadligt utan hade väl visat att det kunde bidra men inte bevisat och då är det helt ok för mig att hon är försiktig. :)
Låter som ett mysigt sätt att få reda på det!
ja det var då inte meningen från min sida heller de skulle bli en stor sak.. Bara sa vad min Bm sagt till mig.
Hoppas ni får lyssna och höra lilla knodden!! :)
Här ligger jag och vilar väntar på att maken och dottern ska komma hem! Har maten i ugnen ikväll blir det älgstek och ungs rostade morötter
Lovis 1 jag brukar bryna den sen in i lergryta eller har en i plast från tupperware också den är suverän! Och slänger i lite olika saker ibland späckat jag med vitlök och slänger i champinjoner i grytan med lök och de man gillar och låta den stå inne 40 min kanske brukar bli super gillat den rosa men nu ska ju allt vara välstekt, trist!! ;)
Jag har också grymma foglossningar går med rullator det är skönt att avlasta! Men fy vad man inte kan göra nå när det är såhär. Men det är då bättre än det gräsliga illamåendet!! :)
Tillbaka till det här med vaccination av svininfluensan! Vad råder era barnmorskor till?
Min BM var det inga tveksamheter att hon tyckte att man skulle vaccinera sig. Men kul att höra vad andra säger. Hade helst hoppat vaccinationen..
Syskon 12 : Tog du två sprutor 2009?
Jag frågade och eftersom jag bara tog en 2009 så tyckte hon att jag skulle ta den. Men jag känner också detta om bi efftekterna. :(