Aprilbebis 2012
Jo det stod så här, så antingen mån eller tis.. Går på mån tills ul nästa ons så får se om man blir tillbaka flyttad eller hur det ser ut! ![]()
Jo det stod så här, så antingen mån eller tis.. Går på mån tills ul nästa ons så får se om man blir tillbaka flyttad eller hur det ser ut! ![]()
När jag väntade dottern så kom tom okända fram och klappade på magen! Och det gjorde mig arg och irriterad, aldrig at någon kommit o klappat mig på magen om jag inte var gravid så varför då. Jag är ingen som vem som helst kan komma och känna och klämma på som man känner för! Tyckte det var grymt förnedrande. 
Jag bodde i Sundsvall då..! Hoppas dock att det är bättre här vi bor nu, har flyttat hem till hemstaden, dessutom är jag knappt ute nu pga mina fogar!
Håller med och önskar er lycka till idag allihopa! ![]()
Det där tycker jag är så konstigt, som att man lättare är otrogen om man är ogift än gift!! ;)
När vi väntade dottern så skrev vi papperna innan hon kom kändes säkrare! Men denna gången är vi ju gifta så det behövs inte! :)
Har en fråga till er andra som är i v 18 hur högt går er livmoder.. Kände på min i morse och den nådde en bit över naveln, fick för mig att det var högt för denna veckan?
Okey, vad skönt att höra blev orolig att de skulle va två skulle bli en chock!
vad gulligt av er att svara.
Extremt graviditets illamående med kräkning..