Inlägg från: godistroll |Visa alla inlägg
  • godistroll

Aprilbebis 2012

Jo det stod så här, så antingen mån eller tis.. Går på mån tills ul nästa ons så får se om man blir tillbaka flyttad eller hur det ser ut!

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • godistroll

När jag väntade dottern så kom tom okända fram och klappade på magen! Och det gjorde mig arg och irriterad, aldrig at någon kommit o klappat mig på magen om jag inte var gravid så varför då. Jag är ingen som vem som helst kan komma och känna och klämma på som man känner för! Tyckte det var grymt förnedrande. Skrikandes

• godistroll

Jag bodde i Sundsvall då..! Hoppas dock att det är bättre här vi bor nu, har flyttat hem till hemstaden, dessutom är jag knappt ute nu pga mina fogar! 

• godistroll

Håller med och önskar er lycka till idag allihopa!

• godistroll

Det där tycker jag är så konstigt, som att man lättare är otrogen om man är ogift än gift!! ;)

• godistroll

När vi väntade dottern så skrev vi papperna innan hon kom kändes säkrare! Men denna gången är vi ju gifta så det behövs inte! :)

• godistroll
    Tokstolla skrev 2011-11-22 11:22:54 följande:
    åh NEEEJ! Du påminde just om att jag kan dö och enligt familjerätten får pappren inte skrivas på före barnets födsel... =/ 
    (Jag är extra orolig då jag går på blodförtunnande och jag blev väldigt sjuk när jag födde sonen- fick blod osv.) 
    Varför får ni inte skriva innan barnet föds? Vi gjorde det med dottern och det var inga som helst problem! Men d kanske har ändrat det sen dess eller så kanske det gäller olika i olika städer?!?

• godistroll

Har en fråga till er andra som är i v 18 hur högt går er livmoder.. Kände på min i morse och den nådde en bit över naveln, fick för mig att det var högt för denna veckan? 

• godistroll

Okey, vad skönt att höra blev orolig att de skulle va två skulle bli en chock! vad gulligt av er att svara.

• godistroll

Extremt graviditets illamående med kräkning..

Svar på tråden Aprilbebis 2012