Aprilbebis 2012
Nej det kan man ju inte påverka men man kan ju ändå oroa sig.. eller hur?
Tror det blir extra påtagligt eftersom min syster har en sån problematisk graviditet att man får lite extra nojja...
Är också less på ständig oro.....men ändå skönt att veta att jag inte är ensamman börjar ju fundera om det BARA är jag som tänker såhär så skönt att ändå läsa att det finns fler....

Härligt med så många aktiva i tråden!!!!! och oj så många av er verkar må :( hoppas ni hittar lite bra sätta att bemästra illamåendet. Jag mårlite småilla framoch tillbak tycker det räcker gått och väl, känner att jag inyte ska klaga när jag hör er.
TAck för tipsen på apparna domärnu nedladdade!!!!! Går in i vecka 9 imorn......tiden segar sig frammen äntligen en ny vecka iaf!!!!!!
är det någon som fått finnar/kvisslor? Jag har inga eller väldigt lite finnar i vanliga fall....men nu har jag fått massa småfinnar i ansiktet och även på bröstet :( de går inte at kämma utan är mest som små små bölder. Känner mig riktigt ofräsch antar att det beror på alla hormoner...är det ngn som har bra tips? Jag peelar och smörjer mig....kanske ngn har tips på ngn mirakelkur :)