Aprilbebis 2012
Jensan78:
Tack snälla!!! Klart det kommer gå bra, för allt i världen glöm inte uppdatera här :)
Jensan78:
Tack snälla!!! Klart det kommer gå bra, för allt i världen glöm inte uppdatera här :)
God morgon på er!
Hoppas helgen varit bra, grattis och välkomna alla nya!
Oj så mkt symtom ni har blir nästan lite avis :) Jag känner ytterst lite ömma bröst typ och sen trötthet men det kan ju bero på annat också. Tycker tiden segar sig fram :( säkra v 12 känns som en evighet bort. 6+6 idag....går in i vecka 8 imorn alltså det känns bra.......hoppas vårt lilla pyre vill stanna där inne!
Jag var ju på vul i fredags...fundera redan på att boka ett nytt innan inskrivningen......är supernojjig att ngt ska gå fel. Hur kommer man över det? gör man nånsin det?
hannisfashionista:
Fråga din BM om råd. Men spontant utan någon direkt kunskap om ingreppet eller risker....så lite på din tandläkare och gör ingreppet!
NINACRT: Åh vad härligt...så underbart att få komma iväg. Vi planerar och pratar om en resa i nov eller jan......Antingen solsemester eller en shoppingtripp till Hong Kong......två helt olika resor ju och det är svårt att bestämma sig. Dels vill och behöver man ju oft alite sol och värme när det är grått här hemma. Men HK lockar också......tänkt att köpa systemkamera ooch lite anna teknik till att den lilla kommer och sen även enmassa andra barngrejer,,,,, Grymt bra shopping där. Min pappa jobbar där borta så där är ju en anledning till :)
Jag mår i stora drag bra!!!!! illamående på kvällar främst och sen är magen uppblåst och svullen.....känner mig tjock och ofräsch och just ja TRÖTT!!!!!! orkar inget på kvällarna :( bävar inför kräftskiva på lördag, och vi ska ha e massa folk som sk abo kvar hos oss puhhhh