Aprilbebis 2012
Maximumtaste skrev 2011-08-18 11:47:53 följande:
Idag var jag in och tog ett till hcg för att utesluta x och det hade dubblats normalt:) från 5000 i måndags till 13000 idag:) och de frågade om jag ville ha ett vul igen och pyret hade växt rejält sen i måndags:) det blir nog med störst sannolikhet en bebis, det fanns fortfarande två fostersäckar men de såg bara foster i den ena, det är ju så himla tidigt än.. Är i v 5+2 idag:) läkaren sa att man har ibland två säckar och de vet inte varför.. Den brukar tillbakabildas rätt fort.. Och det coola va att jag har haft ägglossning på den högra äggstocken och jag har ju ingen äggledare där så tydligen har den vänstra på nått sätt slingrat sig dit:) de såg den där gulkroppsgrejen på den högra äggstocken:P.. Imorse var jag jättenära på att kräkas.. Jag ska nog köpa postafen snart.. Men samtidigt tycker jag det är rätt ok att må så illa för då vet jag att allt är som det ska därinne:)
Ska göra ett till vul 5e sept.. Då ser dem med säkerhet om det är två:) går precis in i v 9 då.
Hoppas det är bra med allihopa!:)
Så underbart att höra att hcg dubblats och att pyret växt! Jag är allt lite avis på dig :) är så nervös inför vul imorn så jag vet inte vad...är rädd för att hoppa upp där och sen att de inget ser. Hur stor var pyret idag 5+2 alltså? fick du veta det? Är det bara en så är ju det precis lika underbart som två :) JAg har alltid haft en konstig känsla av att jag skulle få tvillingar typ så länge jag kan minnas.......ska bli intressant att se imorn :) Till 99 är det ju bara en men vetifasen varför jag har en känsla om två....konstigt!
håller med skönt att må lite illa :)