Aprilbebis 2012
Ja det ska bli så spännande att se hur det står till därinne:) va ju i början på v6 sist och då va det ju bara en liten prick typ:) lär ha vuxit mycke nu:) hoppas jag.. Nojjig som man e.. Men illamåendet hoppas jag e ett tecken på att det är liv därinne iaf.. Och dem spända brösten och växtvärken som kommer då och då:) shit va jag nojjar mig nu då! Hehe
Åh så skönt att chefen vet!!!! skönt med lite back up när man mår så illa.
JAg är lite nojjig..jag bytte jobb i maj..och har ff provanställnigen som går ut i november...då är jag ju typ i vecka 18 tror jag.... Vet int eom jag ska berätta elle rinte innan dess. risken är ju att jag inte får fast om de får reda på at jag är gravid.
Till saken hör att på intervjun så frågade han mig om jag hade tänkt å skaffa barn snart. Jag blev sur ch svara tvärt det ha rinte du med att göra! Kanske inte så smart men blev så sur. Sen så sa jag som det var att jag har en tumör i hjärna och har svårt att bli gravid (vilket är sant, äter medicin 2 ggri veckan för det)) och att vi är gravida nu är ju ett jäkla under.
Risken finns ju att han tror att jag ljög för honom....,hmmm dilemma vad gör man?