Inlägg från: Kaosmamma |Visa alla inlägg
  • Kaosmamma

Aprilbebis 2012

Ja det är mycket pengar!! Men så bra vagnar :) vi köper i den butik vi är stammisar i, köpte vår gamla UJ duo där också. Och nästan allt till barnen... Så det var tjo och tjut när vi kom in med en mage för fjärde gången ;) så gulliga där! Typ strax över 9000, med regnskydd. Det är chassi och sittdelar. Liggdel har vi, men den kostar annars ca 1900. Du kan säkert hitta en hel del billigare på nätet!!! Eller är helt säker på det :) vi gillar att ha nära till butik om det är nåt som strular eller så. Vet att vi har bra service där :) men provkör i butik och beställ på nätet!

• Kaosmamma

Bull: den var verkligen liten, sitsarna också, knappt ingen plats för rumpan :/ men storleken och körkänslan var bra men de kanske kunde höjt sitsarna något litet och mer plats för rumpan.. Iaf lite mer. Blev besviken.

• Kaosmamma

Bullmamma: ja vi hade röd duo innan :) men nu finns ännu mer att välja mellan. Men jag kör svart denna gång, pimpar med filtar och en snygg skip hop väska :) vår singel UJ är också svart. Gillar svart haha ;)

Ja in och prova. Vår dotter är tre år men väldigt liten och smal pga sin sjukdom men den var till och med för liten för henne. Men samtidigt är den lockande för den var en dröm att köra! Hade den haft bättre sits hade jag kört på den! Men duon är ju jäkligt skön den också, men klart något större. UJ doun är ju ändå liten jämfört med andra syskonvagnar :)

• Kaosmamma

Första länken är en duo och normalpris :)

De andra är ju begagnade och därmed billigare, vissa ganska gamla till och med. Det ser man på handtagen :) vi har en från 05, älskade den men nu blir det nytt.

• Kaosmamma

Nej. Kommer ej i!! Köpte en vinterjacka på pop som man kan ha som vanlig jacka sen :) behövde en ny ändå och är inte enbart till gravida :)

• Kaosmamma

Är det förresten någon som sett någon tråd om snitt april 2012? Kommer få planerat snitt nämligen. Nån som vet? (sitter med mobilen och kan inte söka)

• Kaosmamma

Karisma: mitt tredje också!! Startade en tråd idag :) häng med i den! Vi är bara tre isf ;) men tror att det kommer fler sen, tråden är några timmar gammal. Heter Planerat snitt April 2012 tror jag att jag döpte den till :)

• Kaosmamma

Bullmamma: åh vad roligt :) är också så himla glad. Så fina vagnar!! Hade ni UJ sedan tidigare eller hur var det? Inte va? Hoppas ni blir nöjda och det tror jag verkligen :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012