hemmakatten skrev 2011-12-01 15:35:28 följande:
Animegirl: Hoppas hoppas att allt ser bra ut då..håller mina tummar för det! Jobbigt att inte veta. Lilla bebis <3
Ja jag hoppas det, jag gjorde ju ett tidigt ul runt v 10... och den har avvikit en hel del från den mätningen också, följer inte kurvan utan minskas... så vi får se, hoppas det ser bättre ut nästa gång och hon ser bättre på hjärtat. Ovissheten är värst tycker jag... lilla goa bebis, så söt och fin. Man vill bara att allt ska se så bra ut som det går! Hoppas allt ändå kan fortgå hyfsat normalt och att det ändå är ok även om den har avvikande kurva och är liten, men frågan är varför isf? Jag vet ju exakt när jag hade äl också, och plussade 4 dagar innan beräknad mens. Så går inte att den är så liten som de får den till och hon började kolla min andra tre barn och nej, något stämmer inte helt.. men samtidigt, kanske har en dålig växtperiod? Kanske ökar på sig till nästa gång? Men hon sa att det helt klart var frågan om tillväxten här... men bara den följer sin egen kurva och gör den det till nästa gång så får man väl vara nöjd helt klart!