Lima: Ja som sagt även om du och jag har svår astma så är det inget jämfört med henne. Läkare och forskare har aldrig stött på hennes sort innan, den är farlig och väldigt häftig. Så vidrigt att maktlös se på.. Anfall efter anfall och hon får knappt inga pauser. Ja alla tre har astma men de två första har ju mer en besvärlig form men inte farlig och klarar den hemma oftast, mycket skuren innan man hamnade rätt med medicinering. Wilma som är 6 år har ju också problem med magen osv och fått ligga inne för den, är ju jobbigt och oroande men att se sin dotter kämpa för livet. Önskar jag ingen! Astma ska ju inte vara livshotande idag och är sällan det, är isf ren allergi med chocker osv, men på Filippa så blir det livshotande situation. Inte alltid dock och då är hon mer medicinerad än en vuxen med svår astma. Helt galet rent ut sagt!!
Denna gång är det privat. 3D/4D ul :) har ej gjort det med de andra så ska bli mysigt faktiskt, och helt ärligt så kan jag tycka det är mysigt att kanske hå själv. Min och bebisens tid liksom :) sen får jag massa bilder och film från undersökningen som vi alla kan titta på hemma sen. Är ert privat eller ska ni kika på nåt särskilt?